網頁

2012年9月26日星期三

好比... 心靈雞湯

每次旅遊歸來,
照片好比我的心靈雞湯!

我愛旅遊,
但很少在這裡提及,
手作部落格,
還是正正經經介紹手作好了!

畢竟每次回味旅遊片段,
總是甜絲絲,
旅遊的美好,
一同分享吧!

今回泰國寇立之旅,
是個徹底沒 shopping 成分之 hea trip,
一方面慶祝 another half 的生日,
另方面決定要好好休息,
因此酒店方面,
要揀最好的,
五天的旅程,
只有吃和睡,
以及 swim 與 spa!

您不怕悶的話,
下一段就介紹酒店,
現在先回顧,
當時即慶 post 上 facebook 的照片,
內容原汁原味,
全部由 facebook 抄送,
內容斷斷續續,
不要見怪!

<Day 1> 

**往機場途中**
"0% Shopping" trip 正式展開,
我要 hea 爆!


**身處 香港國際機場 Thai Royal Silk Lounge**
早知唔駛趕住申請 Cathay Pacific 張 AE card,
以得到一年 365 日無限次享用貴賓候機室兼 Traveller Lounge 啦,
原來我今次呢張泰航機票,
都包享用 Royal Silk Lounge 一次,
有腸粉食,
有 Pacific Coffee 咖啡飲,
連韓國 Melona 雪條都有,
感動!

**身處 機場跑道上**
一世人豪一次,
今次搭 business class 去旅行!
最豪係我哋包咗成個 business class,total 36 個位,
得我哋兩個乘客,
攪到我哋好忙咁應酬空姐空爺們殷勤的服務!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
安全到埗,
即刻開個零食檀先,
哈哈哈!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
一張客廳上的 bench,
玩得我不亦樂乎,
時而零食展,
時而廚具展!
  
**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
搬咗半個廚房過嚟!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
想推介呢個 Porter 鞋袋好耐,
又型又 user friendly,
佢條拉鍊拉埋時係要分兩次拉埋,
但拉開就雙手一齊扯開左右條絲帶就攪掂,
好方便架!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 浴室**
泳池仔咁大嘅 bathtub,
盛水都盛咗廿幾分鐘…
浸完泡泡浴,
沖埋涼,
我瞓喇,
good night!

<Day 2> 
**身處 La Aranya**
My breakfast, started with a cup of hot choco!

**身處 La Aranya**
Enjoying my breakfast with this wonderful view and sound!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
Swim with some snacks and drink!

**身處 Casa de La Flora 泳池**
游一陣就肚餓,好彩預備咗零食盒!

**身處 Casa de La Flora 泳池**
我 kill snack 的能力真係好高,finished in 5 mins!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 泳池旁**
Tea time after swim, free daily sandwiches provided by resort!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
尋晚酒店送嚟嘅曲奇餅,
我哋食唔切,
今朝酒店派人嚟執房時收走了
> n <
今晚送嚟嘅 brownie,
我哋唔客氣了,
即食!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
My dinner, room service tonight!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
食飽飯,
嘆雪碧!

<Day 3> 
**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
原來酒店房部 LAVAZZA 咖啡機可以整熱檸茶,
啱啱先知有粒檸檬茶 capsule,
好好飲呀!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳**
Snack time before spa,
my haha laughing tray functioned very well!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 睡房**
等日落,但舊雲唔爭氣,阻住晒!

**身處 La Aranya**
原來 Galaxy Note 開閃光燈影相,
效果都唔差架喎,
真係唔試唔知呀!

<Day 4>
**身處 La Aranya**
真係好鍾意呢度啲 a la carte 早餐,
時間長 (0600-1130),
有齊早午餐食物任選,
樣樣即叫即煮,
仲份份都 set 到靚一靚先上碟,
我俾 100 分!

**身處 La Aranya**
My brunch…
以一杯 cappuccino
同一份 fruit plate 作結!
很欣賞以肉桂條點上咖啡糖作攪拌棒,
既方便又漂亮,
肉桂味還吊出咖啡香添!

**身處 Casa de La Flora 泳池**

正!泳池又冇人,
我哋又出動喇!
註:今朝已經游咗早水,
一陣又曬又游先,
您哋好快會見到黑蚊蚊媚媚的了!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 浴室**
游水後的配搭,
夠騎呢嗎?
香蕉+啤酒+熱檸茶+果汁…

**身處 Duplex Grand Pool Villa 客廳與睡房**
呢個 trip 頌高最開心嘅,
莫過於 day day 可以瞓晏覺,
最奢侈最得戚就係佢!
我都唔執輸,
趁佢瞓晏覺,
我就將酒店房變成更 home feel,
將所有掛畫掛上 marimekko 布,
好 homey 呀!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 睡房**
帶咗幾支指甲油嚟都未玩過,
hea trip 就係咁,
冇機會扮靚,
一陣點都玩吓佢哋先!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 睡房**
啱啱收到酒店送嚟嘅單據,
即係話我嘅旅程就快完結了,
I am so missing~

**身處 Duplex Grand Pool Villa 浴室**
寇立最後一浸!

<Day 5>
 
**身處 La Aranya**
casa de la flora 的最後一份早餐,
有太多蛋式,咖啡,鮮榨果汁可以揀,
口有限,
就 egg benedict,
Spanish omelet,
latte, cappuccino
and watermelon juice 先啦!

**身處 La Aranya**
一份 waffle,咁多醬,
so nice,so sweet!
我揀朱古力醬,
餐廳俾埋 homemade honey
同 maple syrup,
讚!

**身處 Duplex Grand Pool Villa 衣帽間**
Luggage packed,
拜拜靚靚酒店!

**身處香港**
Back to HK la,
birthday trip finished,
happy birthday to Chung Ko again!

<Holiday After Trip>
**身處香港文華酒店 MO Bar**
偷得浮生半日閑,嘆個 MJ 下午茶!

**身處中環置地廣場**
呢個 tea set 真抵食,
晏晝三點食到夜晚七點,
完全冇人趕,
室內垂簾與燈光已由下午茶時段轉為夜場氣氛,
來賓個個衣香鬢影,
來隔離置地有 fashion shoe show,
唔怪得見到何超儀都嚟嘆茶,
應該嘆完過去睇 show 啦,
至於我,
嘆完 high tea 仲有 Marc Jacobs 頸鏈送,
超滿足呀!

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

好正呀你d相~~!!
搞到我勁勁勁想去!
睇完之後真係恨得我牙痕痕!!!
點解冇得睇mj頸鍊>,<

Mei Mei Accessories 說...

MJ 頸鏈一點也不漂亮, 既沒有 MJ logo, 亦一點 MJ style 都沒有, 只是一條普通金色幼鏈配一個很普通的金色吊咀, 質素也不見得很好, 所以不值得推介!

Sa 說...

讓人懷念的泰國 RESORT AND SPA!!!!

Mei Mei Accessories 說...

Sasa, 快點夾夾日期, 為自己安排一個 resort & spa trip 啦!