網頁

2012年10月22日星期一

"Cookie, Tea & Jam" Necklace 製成品

望見這頸鏈,
真係覺得自己很是過份,
拖了個客成年咁制,
現在先做好!

唔信?
重看我這段手作預告,
 是上年六月尾的 post,
要認真計算的話,
我拖了 May May 足足有一年零四個月!

我恃住客人 May May 身在異地,
可以隨便拖拖,
但說實話,
上年中秋,
人哋 May May 媽咪都往杜拜探望 may may 一次,
 May May 今年三月又回港短聚一次,
我都厚顏無恥,
一拖再拖,
人哋 May May 由杜拜搬回澳洲了,
我也沒動機開工製做,
真不要臉!

不得了不得了,
連一向寬宏的 May May,
都忍不住出聲追問我頸鏈下落,
我支唔以對,
都要硬著頭皮兼拍心口應承,
10 月前一定會趕起,
並交託 May May 媽媽帶給她!

半製成品剛做起,
急不及待拍個照交差,
May May 對半製成品已讚不絕口,
還說很有驚喜,
她的反應,
真的中和了我的罪惡感!

配上三粒木飾,
更見可愛,
朋友 Rachel 也表示喜歡, 
 可是木飾已絕版!

唯有做條沒吊飾的頸鏈給她,
也不錯呢,
紅配啡很吸引,
double neckalce 的設計我也很喜歡呢!

2 則留言:

kiramysweetheart 說...

本來想鬧爆你, 但見製成品咁靚, 算啦!! 好野係值得等既~~
呢條鍊禾灰常之滿意, 見你話木飾絕版, 搞到我仲更加覺得佢珍貴呀!

Mei Mei Accessories 說...

唉也也, 我極力保持您寬宏大方嘅淑女形象, 被您自己一句"想鬧爆您"破壞晒, 嘥晒我心機, 哈哈哈!