網頁

2012年10月24日星期三

Trendy Rabbit 製成品

來, 齊來恭賀!
Trendy Rabbit 一週年了!
什麼一週年?
真令人費解!
   
這些醜事,
由我自供吧,
上文提過我欠客人的頸鏈,
欠了一年零四個月,
這條頸鏈,
剛巧欠同一位客人,
沒多沒少,
欠了剛好一年, 
我還膽敢自揚,
真是可恥!
   
我的可恥,
做就這位客人的寬容,
我真用心良苦,
堅持死撐,
哈哈哈!

再次多謝 May May 的體諒,
與及任我發揮的信任,
Trendy Rabbit Necklace 終於登場,
可愛的綠色珠子走在一起,
連我也相當喜歡,
May May 愛好綠色,
相信會愛不惜手!

還有一隻紫色 rabbit 可供訂製頸鏈,
有興趣 send email 給我,
thank you!!!

2 則留言:

kiramysweetheart 說...

衰鬼拼落本書度好靚~~
我好驚會整污糟隻兔仔, 一定又係唔捨得用><

Mei Mei Accessories 說...

唔好唔捨得用呀, 最多我下次買開材料, 買定多隻兔仔俾您 spare 啦!