網頁

2012年10月11日星期四

Yoyai Kusama Necklace

日本波點怪婆婆草間彌生,
向來活躍於藝術界,
時而世界各地辦展覽,
時而遊走時裝名牌辦交叉品!

她的作品很多,
隨便網上一尋,
無限照片任您看個夠,
次次展覽次次精采!

最愛其黃底黑點的南瓜,
也愛其紅底白點的設計,
巧合草間彌生愛以此兩配搭示人,
還常拍"黐地相"添呢!
(黐地 = 衣著與背景同色同圖案!)

最近又紅遍全世界,
跟品牌大師 Louis Vuitton 玩 crossover,
櫥窗之設計,
吸引無數注目禮!

第一浪產品已夠驚喜,
幸好以 Monogram Vernis 系列作主打,
過於女性化與漆皮質地不合口味,
未曾動心!

第二浪不得了,
以 signature Monogram 作主打,
於 monogram 圖案上,
再蓋上草間彌生 signature pattern,
南瓜呀圓點呀,
畫個不亦樂乎!

要害點莫過於連 Neverfull 袋款也被選上,
我最愛 casual wear 所以愛大 tote bag,
致命點是袋內 pattern 鋪滿黃底黑點裡布,
絕配我的 marimekko x Converse sneakers!

難忍, 實在難忍,
壞朋友眾多,
8 婆 Michelle 多番推介其草間彌生 Zippy Wallet,
也慫恿我快來添一個!

忍不住到店內望望實物,
Neverfull MM 一直想要,
但 wave pattern 跟蛇紋太相像,
有點猶豫,
見 Speedy 30 也不錯,
袋上畫格圖案甚討好,
還有五色作選擇,
Papilon 圓桶外型一向有捧場客,
可惜容量太少,
亦嫌它太硬身,

深思熟慮後,
最終走回原點,
始終 Neverfull MM 袋型最合心意,
就扑鎚買它!

Shopping Queen 愛左右格價,
宗旨以最優惠價錢,
及最適當時機入貨,
又持住兄弟姐妹朋友多,
常威迫利誘他們為我服務,
什麼 staff price,
什麼飛往原產地購買,
通通都試過,
總之要以超值價獲得!

雖則偶有失守,
為了心愛牌子,  
為求穩奪,
為求貪快,
便不顧一切,
貴貴都買!

強例之一: UNIQLO x Orla Kiely
每次推出都即時購買一大堆,
明知不到兩星期便大幅趺價,
明知產量足夠從不斷 size 也不缺貨,
也要原價先購入,
但求心安理得,
朋友們最著數, 
往往安守家中,
等待我通知,
才慢慢於減假期入手!

突然感慨萬足,
皆因又再觸礁,
不甘心付 HK$10,600 買個草間彌生 Neverfull,
一個 standard Neverfull 才不過 HK$6,600,
我等草間彌生迷,
都認為袋上加工圖案不值 HK$4,000,
家人朋友們開始插手幫忙,
問了 LV 員工朋友
員工 quota (以七折價購買) 所餘無幾,
想問空姐朋友,
總覺有點麻煩了人家,
問了即將會到歐洲遊玩的朋友,
最終有人幫我成事,
歐洲售價 850 歐羅,
退稅後只是七千幾元,
前後足足節省三千元,
以為已了不起!

豈料可惡 LV,
居然玩海鮮價,
不足兩星期,
850 歐羅竟升至 945 歐羅,
我愛草間彌生,
我愛 Neverfull,
唯有安慰自己,
退稅後仍比香港價便宜,
照買可也!

其實看上眼的東西又豈止 Neverfull,
這款 Insolite Wallet 也相當吸引,
愛它感覺薄身,
愛它外表低調,
但內裡熱情,
可是我等打工仔,
不要貪心,
適當地擁有一個就夠了!

草間彌生熱力一時無倆,
找來良久沒戴的草間彌生頸鏈出來威,
頸鏈改裝自電話繩紀念品,
購自 2007 年 Yoyai Kusama x Harbour City HK
Dots of Obsession . Soul of Pumpkin 展覽中!

以往將草間彌生頸鏈打入冷宮,
或多或少怪它不夠精美,
尤其自己當時懶惰沒創意,
求其將它繫於鐵鏈上!

是次隨著草間彌生 Neverful 的出現,
的起心肝再作改造,
找來扁平皮繩作點綴,
相襯 Neverful handles,
配以啡色 coating 幼鐵鏈,
厚愛厚愛!

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

期待睇袋!!
個紅色銀包都好靚呀!!

條鍊, 加咗扁平皮繩即刻特別咗好多, 好襯!

Mei Mei Accessories 說...

我都好鍾意條鏈, 帶咗兩三個禮拜了, 好少可架!

sasa 說...

我都好鐘意草間彌生呀! 以及一切POLKA DOT既產品~

Mei Mei Accessories 說...

好有共嗚呀, 我都係 polka dot 嘅 fans, 仲有條子我都大愛呀!