網頁

2012年4月12日星期四

曼谷已是購物天堂 - 雜貨篇

最後一篇了,
雜貨篇是也,
其實說它是文具篇,
可能更貼切! 

從來不買 postcard,
只會免費取,
喜愛日本遊時街頭街尾隨意取,
貪它設計較精美!

成立 mei mei accessories 後,
為寫 blog 而多影了飾物造型照,
開始儲起漂亮 postcard 來,
作為攝影時之佈景!

有了儲卡的習慣,
自然捨得俾錢買,
 買多了儲多了,
靚卡也幫手為包裝作襯托!

型人型 post,
配上時尚髮型, 
還有酷酷的眼神, 
很配我的部份 handmade 飾物, 
決定買下作不時之需, 
每張 50 bahts, 
購於 Loft @ Siam Discovery! 

買簿的習慣,
不知從何起,
大簿中簿小簿,
通通買得一餐!

幸好,
總有機會用得上,
公司開會用一本,
公司記事用一本,
公司記電話資料又用一本!

屋企記錄日常開支用一本,
屋企記錄減肥狀況用一本,
屋企記錄竹戰戰績又用一本!

mei mei accessories 記載靈感用一本,
mei mei accessories 記錄開支用一本,  
 mei mei accessories 記錄收入又用一本!

加上.....
每次旅行都用一本,
記錄要去的地方,
要買的東西,
要用的資料,
內容次次都豐富!

旅途上,
還會...
記載食過的東西,
記載支出的數目,
貼上購物時封袋的貼子,
印上到過的車站印章!

還有還有...
當時的心情,
問路時好心人留下的筆跡,
或手繪,
通通都記下!

成為我最愛的一本簿,
也是我最感自豪的一個習慣,
用過的記事簿最珍貴,
儲呀儲呀儲,
心愛的記事簿不止一本了,
我會繼續儲呀儲!

2 則留言:

kiramysweetheart 說...

D post Card好靚, 我都有D後悔冇買一兩張! 我以前讀書都好中意買簿仔, 但衣家冇喇, 係因為我都冇咩機會用, 靚既又唔捨得用, 放係一邊好似好無謂咁! 你唔同啦, 你一定會用盡佢, 本簿自己一定會好開心, 有個咁識欣賞佢既主人!

Mei Mei Accessories 說...

Wow, 有共鳴者, 真係好感動!
喂, 有冇邊張 postcard 您好想要? 我唔介意轉送您喎!
我知您好鍾意呢 set postcard 架, 尤其啲 drawing, 係您介紹我買添, 我買過影過相又喺呢度留過 record 已經好滿足, 講真架, 想要邊張/幾張?