網頁

2011年1月9日星期日

保羅史密夫的幽默




之前應承過會介紹一吓 Paul Smith 這系列的 T-shirt,
而家就同大家分享一吓 Paul Smith 有幾幽默!

2009 Spring/Summer Collection
明明斑馬就是黑白色的,
那會想到 Paul Smith 幽默到會將他的
signature swivel pattern 善用於斑馬身上呢!
還要刻意安排兩隻斑馬背對背地站立,
那隻特別一點, 漂亮一點的 Paul Smith 條子紋斑馬很 causal 地在站立,
只有另一隻普通一點, 正常一點的黑白間條紋斑馬靜靜地回頭偷望,
忍不住拋出一句 "Is that a Paul Smith coat?",
coat 可以解作 painting coat, 亦可解作外套,
無論您將這 coat 演繹為油色還是外套,
都不自禁會心微笑!

一張簡單的構圖,
已令我想出一個故事來,
Paul Smith 的創意,
不得不佩服!



跟住下一季的 tee,
延續這故事,
Paul Smith 繼續幽默!

2009 Autumn/Winter Collection
今次到正常的黑白間條紋斑馬買了對 Paul Smith 襪子,
得戚地將它穿在腳上,
給 Paul Smith 條子紋斑馬碰個正著,
今次到他忍不住開口問黑白間條紋斑馬,
"New socks?",
明知是 Paul Smith 條子紋襪子,
都懶得問 "Is that Paul Smith socks?",
黑白間條紋斑馬唯有低頭望望自己的襪子,
一面尷尬地默認了!

講到底, 簡單兩個故事,
Paul Smith 巧妙地暗示,
他的 product 人見人愛,
見朋友擁有一件他的產品時,
自己會不自覺去買返件,
兩個朋友他日見面,
會發覺朋友身上的產品,
可能自己也很喜歡,
甚至乎自己衣櫃裡都有這件產品!

這是真人真事,
數年前才開始對 Paul Smith 認識多一點,
同事 Chi Lok 每次見我穿著 PS tee,
手揸 PS 銀包, 指穿 PS 鎖匙扣,
都忍不住一臉羨慕,
每次去完日本買了大袋細袋 PS 產品並於 facebook 上載分享,
同事 Chi Lok 都 "嘩嘩, Paul Smith again!" 這樣地 comment!

Henry & Eva 這一對反應也大致相同,
喜歡跟我們 (我和另一半) 研究研究之餘,
更定時定侯要求我們幫他們到日本添貨,
友情之深,
已達至....哈哈哈,
買吓沐浴大毛巾,
洗臉小毛巾之外,
還有, underwear 囉, 哈哈哈!
他倆很信任我們,
連底底款式都由我們決定呢, 哈哈哈!

講多一個死黨,
不得不提這位旅遊伙伴 Felix,
尤其到泰國與日本旅遊,
我都喜與他們一 pair 同行,  
大家都是 Paul Smith 迷,
已分不清是我喜歡 Sir Paul 先,
還是他先,
直至大家身上間唔中也出現 PS 衣飾,
還有撞衣服的情況,
(當然不是跟我撞衣服啦, 講的是他跟我的另一半呀!)
幸好, 撞的衫不是同色,
幸好, 那次是 PS polo shirt!

亦試過大家於日本旅行時,
由於大家興趣不盡相同,
已記不起是因為我們要往參觀高達展覽而分頭活動,
還是於百貨公司自由 shopping 時,
總之, 已試過不止一次, 
於 Paul Smith shop 重遇他倆,
更試過大家同時同地選購相同 T-shirt,
要刻意協議日後逢周一, 三, 五佢可以著呢件 tee,
周二, 四, 六就唔可以,
留待我的另一半有權穿著,
以避撞衫之尷尬場面,
但卻攪嘢地刻意唔夾定星期日,
若真的撞衫,
唯有認命,
大家真係好夾,
friend 過打 band 囉!

以為 Sir Paul 只是首尾呼應,
斑馬 T-shirt 玩上下兩隻便收手!
怎料, Sir Paul 像靈感澎湃,
一發不可收拾,
誓要繼續玩下去!

2010 Spring/Summer Collection
Paul Smith 挺知道 fans 們的挑剔,
再兩隻斑馬, 您一句我一句的對話,
已不能滿足大家了!

所以他必須攪攪新意思...
居然給他想到用上老虎這動物,
作為新一系之題材!

友人 Felix 跟我說,
懷疑另有牌子抄了 Paul Smith 的 signature stripe,
甚至乎明目張膽地翻了他的產品,
所以他特登借用是件 tee 諷刺這翻版的品牌,
老虎乃兇猛動物, 膽大包天,
帶出這品牌居然膽敢公然抄襲他的產品,
但另一方面, 老虎乃貓科動物,
簡而精一句 "copy cat" 道出目的!

不論 Felix 的估計是真是假,
對我而言,
都極有娛樂性,
極具話題性!

但由於老虎紋理偏粗闊,
令我一向偏愛的 Paul Smith stripe 套用於老虎身上時,
感到有點格格不入,
尤其那過份鮮艷的青綠色,
過多次重覆出現於老虎身上,
令它看似更不 Paul Smith 一樣!

所以一系列三件 tee,
我只有這件老虎 tee 放棄不買!
留待其他懂欣賞的人購買吧,
至少友人 Felix 繼續支持,
8 婆團成員 Rachel 也開始注視 Paul Smith,
還蠢蠢欲動儲定彈藥隨時侯命,
於最近一次歐遊時,
以極廉價格換來一系列減價貨送給愛人,
當中包括這件老虎 tee!

7 則留言:

kiramysweetheart 說...

睇你介紹完, 又覺得個DESIGN真係幾正喎!好LIKE第一張果件T呀!!

Mei Mei Accessories 說...

哈哈哈,所以我都買咗呢件嚟改裝俾自己!
不過得米白色俾我揀!

RacheLogic 說...

果然有提到我...hehe~
i really like ps...
但冇你咁瘋狂!

Mei Mei Accessories 說...

不久嘅將來....您會比我更加瘋狂!

Mei Mei Accessories 說...

漏咗...
哈哈哈哈! (好奸地笑!!)

Unknown 說...

支持PS嘅copy cat tee係因爲亞Sir居然連農曆嘅虎年元素都玩埋,身爲中國人嘅小弟亦屬虎,那有唔buy嘅理由??

Mei Mei Accessories 說...

係喎係喎, 都係您細心, 老虎 Felix!