網頁

2011年1月20日星期四

My Tea Time



朋友 May May 真大膽,
睇完我用 Cath Kidston floral dish 盛戴 cheese cake 的相片,
記起自己亦曾送我一隻與這碟很相襯的 floral cup,
居然問我係咪唔見咗/打爛咗,
公然挑戰一向對收納怎有心得的我?

好, 我馬上找它出來,
好好享受我那杯香茶之餘,
亦好好的讓您知道,
收納這門學問,
對我而言, 一點難度也沒有!
哈哈哈!


由於杯與盒都很漂亮,
因此不捨得棄置原盒,
亦因此影勻每一面,
像停不了下來!

影呀影...
突然發覺, 哦!  原來 May May 還沒搣價錢!
醒起她於自己 blog 內投訴老公上次送花時忘記搣價錢,
真感嘆他倆真是天生一對呢!

繼內褲事件之後,
再次証實,
他倆性格之合,
真是打風都打唔甩呀!

前陣子, 同事 Julyan 向我推介這 Yogi 茶包,
尤愛其 Chai Rooibos 與 Egyptian Licorice 味道,
貪其香氣撲鼻的香薰香氣,
感覺像身處 spa room 享受 body massage 一樣,
亦很喜歡其既辣且甜的獨特味道!

但 Julyan 強調這 Yogi 茶包並不容易擁有,
坊間只有南丫島及中環 Soho 區某餐廳發售,
還不算便宜呢,
幸得好友 Jessica 協助尋找,
方知道 City Super 亦有售,
不過選擇有限,
並沒有我最喜愛的兩款味道!

倘若您見到它蹤影,
麻煩通知聲,
萬分感謝!



找了漂亮杯子出來,
才發現前陣子因招呼朋友及天氣特別寒冷,
所有茶包原來已用晒,
嘆茶之心癮起了,
寧走到街上買茶包,
都不願淋熄這熱火!

愛這品牌茶包,
除了味道選擇多外,
亦欣賞他們對環境保護之用心,
因此 packing 很簡單,
刻意不穿茶包繩, 不加茶包 tag!
很是欣賞!

滾水茶靚,
一杯香氣撲鼻的熱茶,
先以鼻欣賞,
後喉嚨享受!

咖啡之外,
最近多了欣賞茶的心情,
心理, 生理同時滿足!


2 則留言:

kiramysweetheart 說...

哇哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!
係喎冇meet價錢, 定係我明知唔理呢?
我都唔記得喇~~~
好靚呀好靚呀, 茶都特別香又好飲呀~~
攞起杯, take a sip, 好elegant呀~~

Mei Mei Accessories 說...

sip...
好有 Sex and the City 2 中, Miranda 叫 Charlotte 一驚就 sip 啖酒, sip 完就可盡數心中情, 哇哈哈!
您記得同仔講, 您同佢真係天生一對呀!