網頁

2011年1月4日星期二

"Hello My Name is..." Tote Bag - 加工篇


天氣冷得要命,
連 "Hello My Name is..." Tote Bag 也要添衣了!

事緣最近郵購了 Orla Kiely 床上用品,
將它歸位放回專收藏床單枕袋的櫃架內,
才發覺數年前用剩的厚身毛毛布也躲在那裡,
有白色厚身毛毛布,
也有人見人愛的豹紋毛毛布,
還有厚到像地毯的紫色短身毛毛布!

當時買來鋪這鋪那,
鋪吓枱面,
鋪吓櫃桶,
一來作修飾之用,
二來作保護之用!

可能我很喜歡購物,
穿衣也喜歡襯色,
所以任何飾物包括頭飾, 頸鏈, 手鏈, 手錶, 太陽眼鏡, 鞋, 袋....etc.
通通都要襯過色才穿出街,
所以收納得宜對我很重要!

因此我習慣將所有手錶不連盒,
逐隻逐隻放於抽櫃內,
就像手錶鋪的專櫃,
逐隻 display 出來,
這樣便一目了然,
方便我揀錶襯衫之餘,
也比放於盒內慳位,
他日有空, 您們又有興趣看的話,
大家不妨分享一吓收納的樂趣吧!

所以一幅厚身的毛毛布是很重要的,
墊在抽櫃內,
它既保護我的錶,
又提供適當的 friction 來防止我的手錶及飾物移位!


一看見這塊紫色剩餘物資,
便想起這個 "Hello My Name is..." Tote Bag,
巧合地, 我最近也想替這 tote bag 加 lining,
希望佢袋身再挺身一點!


哎呀, 今次預計錯誤添!
由於之前有過做 tote bag 的經驗,
知道內裡布要預細一點,
車出來便剛剛好!

但今次預得太貼了,
又錯誤估計這幅厚身毛毛布之彈性,
完全沒有走"棧"位,
所以便出現這蝦碌場面,
左邊布剛剛好,
右邊布就唔夠!

哈哈哈,
沒所謂吧,
handmade 便是這樣,
更何況這 tote bag 是自己的,
更沒所謂,
還刻意將右邊內裡布拉高一點,
令它看來有點不規則,
有點不平衡,
來營造一個外袋, 加另一個內袋的效果!
我不是自欺欺人呀,
我真係鍾意這麼不一樣!


看到裡面滿是毛茸茸的,
是否很溫曖呢?


唯一美中不足的,
是有點重,
內裡布太厚身太重了,
不過很有質感,
這是真的!


還能夠乖乖的自己 stand alone 添!
我愛您呀, 袋袋!

4 則留言:

匿名 說...

嘩呢個真係超GOOD呀!!好靚啊~~
仲要係紫色!

may

Mei Mei Accessories 說...

我最鍾意個質感, 冬天拎住好 warm, 可能夏天唔拎得, 哈哈哈!

哎呀! 突然覺得隻 colour combination 好 Anna Sui 添!

Amy 說...

好warm呀....隻色好靚...我好鍾意!

Mei Mei Accessories 說...

係啦, 呢幾日超凍, 好想拎住佢出街, 應該會感覺溫暖啲!