網頁

2011年1月18日星期二

Starbucks Curtain Ornament

 
事緣聖誕節前,
Starbucks 杯杯與 Paul Smith 波波作戰,
PS 波波險勝,
成功穩佔掛滿整棵聖誕樹!
  

但友人留言,
仰求不要冷落啲星巴克杯杯,
建議我"掛埋出嚟啦!"

上週末動工了!



一於安排它們屈就於內窗之羅馬簾下吧!

話雖屈就,
其實這個沒海景的位置確是不懶的,
至少它們能一年 365 日都安坐這裡,
至於 PS 聖誕波波,
尋日收拾聖誕樹時,
已經 bye bye 了,
下年才有機會跟大家見面了!

倘若星巴克杯杯乖乖地不褪色,
更可一年又一年地安坐,
之前的羅馬簾掛飾,
由 2004 年安坐到昨天,
應該算是榮休吧!

順帶一提,
只要將少少的心思活用,
沉悶的家居,
都可變得趣味無窮!

看我...,
簡單將 Playmobile 鎖匙扣,
改裝成窗簾繩掛飾,
可多漂亮啊!

我每天經過都有跟他打招呼架,
他是 Shell 油站職員,
但他不懂替人家入油,
只替我看守這扇窗,
及給我倆打打氣!

是我們的老臣子,
已服務這個家七個年頭了!


嘻嘻, 已習慣 handmade 完一返,
都吃件 cake 嘆一番!

近排很愛吃 Sara Lee 的雪糕蛋糕,
一盒盒雪藏的,
不用一件一件地買,
又不怕買多了吃壞肚皮,
買少了不夠喉!

一盒買回家,
用刀切定一件件,
放回雪櫃冰格,
想吃便吃,
隨時隨地,
一件不夠,
可乘管家不以為意,
再靜靜地添一件!

偷吃是特別滋味的,
這是我嬲來的樂趣!

註: 管家正是我的老公公頌高

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

好靚呀隻碟, 我突然醒起我送比你果隻類似花紋既杯, 有冇用到呀?? 定係唔見咗/打爛咗喇衰婆?!?!?!

Mei Mei Accessories 說...

緊係唔會唔見咗或者打爛咗啦, 個盒都有花花同圓點, 連杯帶盒(唔捨得dell個盒)keep咗喺個廚櫃度呀!
好! 拎定出嚟, 天氣咁凍攞嚟沖茶飲先!

kiramysweetheart 說...

好呀! 我都好中意果隻杯架~
好奇怪點解當時冇買多隻比自己! >,<

Mei Mei Accessories 說...

我尋日真係拎咗出嚟用呀, 仲發覺前一排招呼朋友兼天氣凍, 用鬼晒啲茶包, 要特登出街買添呀!
仲影咗幾張相, 打算開段 blog 寫隻杯添呀!