網頁

2011年1月17日星期一

Timex Rainbow Watch


上數回提及過很喜歡某些配對色,
紫配桃紅是其一, 稱之為 Barbie 色,
藍配綠是另一, 稱之為渣打(銀行)色,
因為這份熱愛, 一見這紫配桃紅鴛鴦袖 cardigan,
便立即擁入懷內, 繼而買埋這隻一見鍾情的 Timex 錶!

看雜誌得知, Timex 又出咗新色,
繼續玩 Rainbow 系列,
那隻"紅橙黃綠藍淺藍"尤其吸引我,
估不到最基本的顏色順序排出來,
可以做到這樣討好的效果!

尋遍芳蹤...... 但不果,
連一向發售 Timex Rainbow Series 的連卡佛,
竟然今季都沒發售這 series,
失望至極!

即刻於 facebook 吹雞,
問朋友問潮人問行街精,
勢要找到它! 

多得高人指點,
聽說尖沙咀 LCX 最有機會,
立即行動!

未見其錶店, 
先見其通街派的宣傳單張,
突然緊張萬分,
嘩, 原來成個大專櫃賣 Timex 錶,
Rainbow series 仲有好多舊色添!



耳!!!  點解唔見"紅橙黃綠藍淺藍"錶嘅,
急忙詢問, 始知此錶極受歡迎,
連 origin (好似係意大利) 都賣斷市,
一隻都派唔到過嚟香港發售,
上圖出現那三隻錶,
其實係 dummy 錶,
個 sales 見我是知音人,
才於員工室拿出這一套三隻 dummy watch 出嚟給我把玩,
除咗錶肉係假之外,
錶帶與銀扣跟真實用料完全相同,
所以我要求 sales 俾我帶上手影張相,
以滿足"戴咗當擁有"的心態!



幸好, 唯一有貨的藍綠色 Rainbow 錶,
跟我當天的衣著,
及一向喜愛的藍綠"渣打"色甚相配,
已不理會它與我已有之 Barbie 色錶有幾分相似,
都要據為己有!

況且, 上次於連卡佛選購要 $680,
雖則有會員卡因此 9 折結賑,
這裡只需 $588,
亦都有會員卡享有 9 折,
平了近 $100,  
大條道理支持我據為己有!

店員還透露,
這隻唯一發售的 Rainbow New Series 錶,
返貨量只有數隻,
現只賣剩兩隻,
我要了一隻之後,
他會 keep 最後一隻給自己,
然後掛 SOLD OUT 牌的了!

女人便是這樣,
聽了這些說話,
特別沾沾自喜!
哈哈哈............!


還有其他論點支持自己買這隻 New Series 錶,
可有留意舊款錶 (圖上方) 只有一個膠扣,
而新款錶 (圖下方) 卻有三個膠扣?

唯一要投訴 Timex 錶的,
就是它錶帶過長,
一個膠扣不足以緊扣這長錶帶,
無論將膠扣推近鐵扣,
長長錶帶尾多阻人呢!

但三個膠扣便不同了,
完全改善錶帶太長所帶來之煩惱!


即使將膠扣推往另一端,
能穩固長長錶帶尾,
卻不能緊貼錶帶中段,
氣壞人!

但三個膠扣便不同了,
完全改善錶帶太長所帶來之煩惱!



 

都說喜歡藍綠色配搭呢,
隨便於衣櫃裡抽件藍綠色配搭的衣飾,
簡直易如反掌!




於室內認真查看,
它倆確有不一樣的美,
完全沒後悔買了它回家!

這幾天, 還......天天戴著呢!
開心...... 就是這麼簡單!


還忍不住, 跟它拍點照片,
以歡迎它加入媚媚這 colourful world!
再加件 cheese cake,
跟愛錶齊齊 cake 一 cake 先!

沒有留言: