網頁

2011年7月11日星期一

Fabric Doll 改良版 - 半製成品分享

今回的 Orla Kiely fabric dolls,
應三位客人要求,
要肥妹仔不要 skinny 潮女,
可能三位客人一點都不肥,
想一嚐當肥妹仔的滋味吧!

今次三位客人當中,
包括兩位成年女生,
及一位小童女生,
既然不是做小玩偶給初生嬰兒,
故設計上可大膽一點,
會加鈕扣小配件,
亦會用毛毛布做底布!

我可以說這些改動,
是我的改良版,
一來鈕扣小配件較立體較吸引,
二來底布換上有色布匹,
令正面看布偶時,
像多了一個有色布偶框框,
有色底布亦較有彈性,
做出來的布偶更見靈活,
客人一望,
便有升級進步的感覺!

不要輕看這個簡單的改動啊,
原來不同的布料會出現這些大改變,
之前的嬰孩版 fabric doll,
往往花了我半天時間才能將內外反轉,
但昨天,
我只花了個多小時便能一口氣,
將三隻 fabric dolls 成功反轉,
還不費半點功夫,
不需特別耐性, 
邊看電視邊聽音樂,
便能反轉到完美的地步, 
感覺奇妙!

這是 Connie 的 fabric doll

這是 Tracy 的 fabric doll

這是 Connie 送給小女孩的 fabric doll

三張 Orla Kiely postcards,
不是旅遊日本時免費拿取的 postcard,
而是於 UK official online shop 訂購回來的,
請您們珍而重之,
不要隨手拋入垃圾筒啊,
mei mei accessories 可有回收箱的啊!

預先給您看看半製成品,
這是正面,
三個肥妹仔的正面,
今明兩晚要繼續努力,
希望捉緊朋友剛巧越洋過大海,
幫我將手作品交給海外的朋友!

這是背面,
兩個橙色一個紅色,
橙色的是毛毛布,
手感良好!

希望 Tracy & Connie 會喜歡!

4 則留言:

Relax 說...

讚!

Relax 說...

我要我歌個靚個connie 歌兩個....
唔該!!

匿名 說...

吾該我個兩個一定要必定要靚過tracy ah e個個, tracy個個可以求其處理,thank q

Mei Mei Accessories 說...

吓? 點解我前日用手機寫嘅嘢全部冇晒嘅, ok, I try my best to recall what I wrote!

您兩個小冤家係咪玩嘢? 我點答都"順得哥兒失嫂意"啦! 總之我應承您哋, Tracy 嗰隻一定美麗過 Connie 嗰兩隻, 而 Connie 嗰兩隻就一定漂亮過 Tracy 嗰隻啦! 哈哈哈!