網頁

2011年7月4日星期一

飯後生果

最近開始跟足營養師建議的餐單進食,
豐富早午晚三餐不用捱餓之餘,
還可輕嚐下午茶,
更千叮萬囑晚上要多吃水果,
由頭到尾著重均衡飲食,
值此改善新陣代謝的功能!

晚上吃水果的份量,
營養師建議我吃兩份,
一個蘋果是一份水果,
一個橙都是一份水果,
半碗藍莓是一份水果,
四至六粒車厘子都是一份水果,
各式形式美味可口的水果,
任吃都只是一至兩份的份量!

頌高支持我吃得健康一點,
晚餐我吃什麼,
他跟我吃什麼,
份量我吃多少,
他跟我吃多少,
所以吃水果都跟足我!

買水果, 切水果,
突然成了我倆每晚必做而喜歡的工作, 
時而奇異果,
貪它易買又易吃,  
既味美又營養價值高,
時而花點心思,
水果買得更多元化,
還找來漂亮餐具作伴!

這天是香橙去皮,
配上奇異果肉,
放在 franc franc 圓點碟上,
未食已興奮!

今天依舊香橙一個,
欣賞最近的香橙甜到飛起,
所以一定要 encore,
加上一大碗的藍莓,
水果已夠吸引,
加上 franc franc 有耳盛湯杯,
以及 cutie 匙羹,
還會有人抗拒吃水果麼?

朋友 Janice 曾建議我拿出所有水杯,
在此跟大家分享,
很想陪她顛,
但此動作很勞民傷財,
倒不如我每晚用不同餐具,
來配襯我的飯後水果, 
這樣的介紹與分享,
來得應該更有意義!

2 則留言:

匿名 說...

我都覺得生果好好味, 唔明點解會有人唔鍾意食~~夜晚無飯食就食水果....食到飽先停~~食零食就無咁爽~
咁你lunch有無食多d菜呀~~!?

Janice

Mei Mei Accessories 說...

係啦, 都唔明點解生果咁好味, 自己好懶買又好懶食, 即使媽咪買埋俾我叫我帶返屋企, 我都唔多願拎, 又或拎到返屋企, 都有好幾次等到發晒霉都唔記得食!
食零食食到飽都好爽架喎, 我成日都係咁, 哈哈哈!
反而夜晚食得多啲菜喎, 以前晏畫習慣淨食菜, 營養師唔建議, 係要我食白飯呀, 連食粉麵都話唔夠, 話我以前 lunch 就係食得太少 carbohydrate, 所以咁口痕成日要食零食!
so far so good, 而家冇咩食零食, 間唔中游吓水, 就算自己覺得冇咩點瘦到, 都唔憎自己, 仲好鍾意自己呢個生活習慣添!