網頁

2011年6月29日星期三

舊作回顧 - "Animal x BB" Necklace

這個 series 是我得意之作,
亦是我生平第一批作發售的頸鏈,
supply & demand 往往緊密相扣,
有需求有客路, 
自然就會做更多以應市場,
做得多自然熟能生巧,
愈做愈起勁,
愈做便愈多元化,
客路自然更多更廣闊,
這個定率巡迥不息!

回想起這條項鏈,
不得不多謝一個好朋友,
可能我重未因此而直接或間接地多謝過她,
但看見自己於手作小事業上有點起息之際,
真的很想認真地好好地多謝她一次,
可能連她自己都不知道為何突然成為我生命中很想多謝的朋友,
她亂衝亂撞, 糊里糊塗便突然成為了我的恩人,
多謝您呀, 敏慧!

話說 9 年前在地鐵車廂內的一次相遇, 
她頸上掛著一條很 cute 的唐老鴨頸鏈, 
我忍不住把玩一番並予以讚賞,
她雙頰立即露出兩粒酒窩,
興奮地道出這是她自己 handmade 的,
還不避諱地道出,
全條鏈是 copy 他人的 design,
她於網上看見一批於 Seibu 發售的迪士尼頸鏈,
索價千多元一條,
她照版煮碗,
往廟街購買相關材料,
自己做了幾條給自己,
有大熱門米奇老鼠,
印象中還有 Chip & Dale 這對松鼠,
和全身綠色的 Peter Pan,
還告訴我全部材料費才不過百多元!

她是次的 handmade 分享, 
深深感受到她的興奮與滿足感, 
亦觸動了我已蠢蠢欲動的手作癮, 
我跟自己說,
我也要開始手作,
更要將手作跟大家分享!

當時這批 Soony Angel 相當流行,
自己亦喜愛非常,
一口氣做了 10 條,
有條未及影相已被好友 Loui 揍走了!

自己最愛這條,
喜歡樹熊這罕有動物 figure,
也喜歡它頭上深灰襯淺灰的色調,
襯上我鍾愛的綠色,
加上斑馬紋木製波波球,
perfect match!

但這條賣了給朋友,
留給自己的那條,
有丁點不同,
希望每條頸鏈都是獨有的!

這條大笨象 necklace 賣了給舊同事 Alice,
還專誠為她的小女兒做了一條短 necklace,
實行母女裝 necklace,
一個 elephant figure charm 兩人 share 戴!

這條是 Zelda 的,
其實自己都很喜歡兔仔 figure,
尤愛它粉紅襯紫的 barbie 色 necklace,
幸好最終 remade 了一條給自己!

忘了賣給誰了,
是舊同事 Elsa?
還是舊同事 Rimmy?
還是好友 Jacqueline?

麻煩物主行出來相認吧!

我的 Koala x Sonny Angel BB necklace,
跟灰綠色 T 恤多相襯,
題外話,
T 恤上的 pattern 是我 handmade 的,
簡單車上兩行魔術貼,
一條蘋果綠,
另一條軍綠色,
加上我的珍藏字母粒魔術貼,
隨我心情改字句,
好玩到不得了!

另一條留俾自己的老虎仔頸鏈,
愛它兇猛的形象,
被人 cute 版化了,
sharp 黃加豹紋亦是我至愛!

為自己做的,
可玩味一點,
加上喜歡的 brand name tag,
一條 Prada,
一條 Tsumori Chisato,
是我才這麼大膽,
冒認它們戴出街,
哈哈哈!

每遇一批新朋友,
都對這 1st series 感興趣,
幸好這 Dream 6 日本品牌不斷出新款,
致使不難購買其 charm,
reproduce 又 reproduce,
可恨的是,
日本愛好 random draw,
每隻 figure 都是抽出來的,
故不能確定客戶想要的動物 figure,
最終往往要出高價購買開 box figure,
才能 guarantee 得到想要的動物!

屬於另一批舊同事 Ester 的士多啤梨 BB necklace,
這已是第二代的 Sonny Angel figure 了!

這條賣了給誰呢?

這個沒有動物頭,
沒有生果頭的原裝 bb 仔,
其實是特別版 figure,
給我有幸抽中了,
否則要雙倍價錢都未必能擁有呢,
可惜忘記了誰是她的主人!

應舊同事淑嫻要求,
不要頸鏈,
改為袋掛飾,
又或鎖匙掛飾!

以上所有都是舊作,
部份頸鏈未有相片記戴,
本來不作詳細介紹,
巧合上星期,
我配戴了一條兔仔 necklace 上班去, 
同事 Charlotte 大讚漂亮, 
原來早期的 design 仍未過時, 
還有人感興趣呢, 
就因為 Charlotte 您, 
我為您作詳細介紹!

認真思考, 
才突然醒起, 
Charlotte 的一位友人, 
不遲不早剛剛跟我訂製一條兔仔鎖匙扣, 
可惜坊間兔仔產品相當有限, 
故由我自由發揮做個 fabric rabbit,
可能這隻兔仔 figure 吸引了她, 
並不是我的 necklace design 迷倒她,
anyway,
美麗的誤會也不理,
花了時間長篇大論,
容我不知醜地分享我的舊作吧!

4 則留言:

匿名 說...

盒子都巧令!不如考慮做tshirt!連鏈襯埋!

Ivy Ng 說...

HAHA....我記得那個情景, 其實那時我真係買咗好多工具到宜家都仲享樹!! 你呢個糸列的包裝超靚, 大愛!!!
你要繼續努力,將DIY發揚光大, 我感到好榮幸成為你的啟蒙...KEKEKEKEKEKEKE

匿名 說...

Mei Mei

首先我要澄清一點,我係真心欣賞你嘅作品!!!

你知嗎,由小學開始,我好討厭美術科,因為每次老師都會認為我嘅作品很差,完全唔明我想表達d咩!! 到我升讀中四,第一時間就選擇放棄呢科,唔想再接觸任何有關美術工作,免得被老師責罵!! 直到做左人媽媽,為左要幫呀女做功課,我又要硬著頭皮去做呢d美術工作!! 但由於小女年紀尚小,無論我畫得幾差,喺呀女眼中,我嘅作品永遠都係“100分”!! 唉...到佢長大後,就會明白佢呀媽我係幾咁“渣”!!!

可能由於我真係完全冇藝術天份,所以我真係好羨慕你呀!! 你唔只有創意,而且仲有一雙靈活嘅手,可以將自己諗到嘅,切切實實咁做出來!!

加油呀!!繼續努力發揮你嘅小宇宙,期待你帶俾我哋更多驚喜!!!

Charlotte

Mei Mei Accessories 說...

乖喇 charlotte, 知您上次打咗一大段文字, 但無故被 delete 了, 好多謝您肯重新打過呀, 抵錫!
您已經好叻了, 喺個女心目中攞到100分先係最重要呀, 即使佢大個, 我相信佢係會 keep 住欣賞"您的努力與付出", 多過會"笑您冇藝術天份"囉!