網頁

2011年6月27日星期一

牛奶...... 杯

夏天來臨了,
body figure 一天比一天地肥,
愈來愈看不過眼,
最終的起心肝,
走了去看營養師,
認真開始我的減肥大計!
依足營養師的餐單進食!

以往習慣每朝一杯咖啡,
週六日便喝奶茶,
因為屋企附近的一間餐廳,
奶茶既滑且香氣撲鼻!

咖啡奶茶當中雖含奶,
卻從來不喝淨牛奶,
最多只喝朱古力奶,
可能對牛奶有輕微腹瀉反應而抗拒!  

可是我的營養餐單,
是朝朝一杯脫脂牛奶,
經我道明所以,
營養師破例給我飲朱古力奶,
不是坊間的現成朱古力奶,
而是脫脂奶內,
容許我加一茶匙朱古力粉,
但必須是 100% choco powder!

教您揀 100% choco powder,
市面超市有售的吉百利朱古力粉,
大致分兩款,
一款較平, 另一款較貴!
較平的, choco powder 比例很少,
以 sugar 去彌補朱古力味,
較貴那款, choco powder 較高,
能夠是 100% 便最好了!

我買的是 agnes b 朱古力粉,
強調是 100% choc powder,
agnes b 很細心,
朱古力粉都有分專沖熱飲的,
和專沖凍飲的,
冬天時我試過了熱飲朱古力粉,
夏天熱鬼辣辣,
我當然飲凍朱古力奶啦!

平時在公司喝牛奶,
只會打開屋型包裝,
便直接往口裡倒,
昨天週日,
頌高提我弄早餐,
將我的牛奶倒進高身奈良美智玻璃杯內,
牛奶特別好喝,
所以我常常強調,
若食物能色香味俱全,
食用時必定身心舒暢!

最開心是他記得我們家中,
有這些漂亮的杯子碗具,
特別感恩他習慣輪流地使用,
今天喝牛奶,
他用奈良美智玻璃杯,
明天喝熱咖啡,
他會用 Starbucks 咖啡杯,
後天喝凍咖啡,
他會用 IKEA 厚身大 ceramic mug,
昨天喝自榨蘋果甘筍汁,
他用了 agnes b 大玻璃杯,
前天飲湯,
則用了 franc franc 有耳湯杯,
還有很多很多,
數不盡,
下次您來我家作客,
任您點選一隻水杯,
即使是喝水,
感覺都一定特別甜,
哈哈哈!

註: 我的朱古力奶,
只可加一茶匙朱古力粉,
這杯屬於頌高的朱古力奶,
他不介意肥胖,
所以可任意地加,
 一共加了三茶匙!

至於我, 
self control 進步了, 
得到批准的朱古力粉, 
一茶匙都沒有添加過, 
可能習慣了鮮奶的羶味, 
腸胃都看似習慣了, 
不再有腹瀉,
Yeah~!!!

3 則留言:

匿名 說...

好橋~前兩日諗住叫你介紹下你d杯~~咁arm你今日就講~~我都有鋪儲杯隱~~不過好"呀"定~而家愈來愈多,唔知點算~~

你下次show多d啦~

Janice~

Mei Mei Accessories 說...

身無彩鳳雙飛翼, "心有靈犀"一點通?
我成日都好想將自己所有 collection 逐一介紹架, 不過淨係諗起拎出拎入嚟影相, 已經想死!
盡量啦, 見係您要求, 下次再 show 多啲啦!

RacheLogic 說...

加油呀!! 見你上次食飯都幾忍得...
就繼續支持你啦!!=)
一定瘦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!