網頁

2011年6月7日星期二

埋嚟睇, 埋嚟揀... 好多相機帶

真係"埋嚟睇, 埋嚟揀... 好多相機帶呀!", 
呢個假期,
我儲埋儲埋 10 多張相機帶 orders, 
有些有 colour/pattern preference,  
有些很隨意, 
任我設計一條給她!

Leopard Series:

Leopard x Yellow Camera Stripe (Narrow)
Quantity: 1 only (Reserved for Rachel)

呢條我自己好鍾意,
如果冇人要,
會留俾自己用,
由於相機帶偏幼,
較適合女仔用,
亦適合掛 handy 數碼相機!

豹紋絲帶是珍藏,
未必搵得返一模一樣的絲帶,
但若您有興趣,
我會盡力為您尋找,
有興趣朋友,
contact 我,
further discuss 啦!

Leopard x Black Camera Stripe (Medium-wide)
Quantity: 1 only (Reserved for Henry)

同樣,
豹紋絲帶是珍藏,
想 order?
我盡人事吧!

Leopard x Black Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only (Reserved for Ling)

都是那一句,
豹紋絲帶是珍藏,
這是三條之中最寬的一條,
適用於大相機,
leopard pattern 是棉質的絲帶,
顏色亦偏啡,
也是我喜歡的相機帶之一!

Green/Blue Series


Self-decor Stripe Pattern Camera Stripe (Medium-wide)
Quantity: 1 only (Reserved for Rimmy)

暫時只得一條,
但有信心重購物料,
為您再造一條! 

DB & B Camera Stripe (Narrow)
Quantity: 1 only (Reserved for Carmen Lo)

DB & B 意思是,
dark blue and brown,
我很喜歡啡襯深藍這配搭,
我有些衫褲鞋襪袋主色都是啡襯深藍,
 還有手錶飾物添呢,
好明顯,
這些絲帶是因應自己喜好而選購的!

Polka Series

1 set 3 色 pale colours 相機帶,
我覺得要買晒 3 條一整戴先最型,
哈哈哈!

一條 pale grey,
一條 pale blue,
預您同 honey 每人一條,
一整戴,
easy match!

Pale Blue Polka Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only

工具箱有足夠材料,
可再做多一條!

Pale Grey Polka Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only (Reserved for Carol)

工具箱有足夠材料,
可做多一條!

Pale Green Polka Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only 

同樣地,
工具箱有足夠材料,
可做多一條!

再來 1 set 兩隻食物色 polka 相機帶,
朱古力啡 & 芥辣黃,
是最 sharp 的配搭,
一 pair 男女一齊戴最 sharp 醒!

Choco Polka Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only

市場仍有足夠材料,
可添購再做!

Mustard Polka Camera Stripe (Wide)
Quantity: 1 only

市場仍有足夠材料,
可添購再做!

Date Red Polka Camera Stripe (Medium-wide)
Quantity: 2 only (Reserved for Loui and Nata)
Will further handmade for Carol's new order!!!

這相機帶最受歡迎, 
特別得女孩子歡心, 
可能 medium-wide 的原因,
既適合大相機,
又適合掛 handy DC,  
前後已做 5 條,
還不斷在接 order 似的,
幸好市場仍有足夠材料,
可添購再無限量地做!

Stripe Series

Picture @ Night Time (Indoor)
Picture @ Daytime

Stripe Pattern A Camera Stripe (Medium-wide)
Colour Details: Brown/Shocking Pink
Quantity: 1 only (Reserved for Michelle)
(Will handmade one more for May)

放於室內又過紅的東西,
由照相機拍出的照片,
顏色往往有很大偏差,
不能盡信!

幸好我有一張白天拍的照片,
作個比較吧!

Stripe Pattern B Camera Stripe (Medium-wide)
Colour Details: Mixed Red
Quantity: 1 only

留待有陽光的日子,
我再於日光充足的環境下,
再拍一張照,
盡顯紅的美!

Stripe Pattern C Camera Stripe (Medium-wide)
Colour Details: Date Red/Yellow Edge
Quantity: 1 only

要補拍照片,
以報導真正的顏色啊,
我肯定,
實物是很漂亮的!

Stripe Pattern D Camera Stripe (Wide)
Colour Details: Dark Purple/Date Red
Quantity: 1 only (Reserved for Ling)

本人很喜歡這條相機帶,
可能對桃紅與紫有特別偏好,
但從不知道,
深紫配棗紅是同樣地討好!

就留這條給 Ling 姑姑作送禮之用吧!

Stripe Pattern E Camera Stripe (Wide)
Colour Details: DateRed/Dark Blue/Yellow 
Quantity: 1 only (Reserved for Carmen Chan)

Any enquiry, please send email to wisdommei@gmail.com for further discuss!
Remark: Janice, after viewing the above reference, any idea for your camera stripe for gift?

8 則留言:

RacheLogic 說...

OMGGGGGGGGGGGGGGG...
can i have the yellow leopard one??
for DC or what??

Mei Mei Accessories 說...

Because of its narrow stripe, it is recommended for DC!
Oh, you rob my favourite camera stripe, wahaha!

Amy 說...

全部都好靘呀...花多眼亂呀...

Carmen Lo 說...

我鍾意DB&B, 幾多錢先??

Mei Mei Accessories 說...

Carmen, 成交!
帶埋實物俾您睇, 價錢亦合理, 知您實 ok, 哈!

Charming_mc 說...

雖然我已然要咗Stripe Pattern, 但係我又好鍾意黃色波點喎....可唔可以要黎做電話繩呀?

Charming_mc 說...

I mean 芥辣黃呀...

Mei Mei Accessories 說...

芥辣黃波點我都好鍾意, 我第一條做俾自己嘅相機帶都係佢!
除咗做相機帶, 可以做電話頸繩, 証件頸繩, 不過呢條 mustard polka 好闊, 我同您做條幼少少啦, 好睇啲!
不過您部 iPhone 可以用電話繩咩?