網頁

2011年6月10日星期五

Furry Tote Bag (Pre-Order)

俾我捐窿捐喇,
找來一幅很特別的 furry fabric,
顏色之斑斕,
一點也不雜,
驟眼望落去,
我只看到兩個主色系,
1. 深淺啡+深淺杏, 配橙色
2. 紅色配粉紅色
若您對啡橙色, 紅粉色有特別偏愛,
又或信任我的眼光,
必須留意我即將為大家推出的,
furry tote bag 了!

除咗顏色之繽紛,
令人有開心的感覺外,
它雙面的設計,
是難得一遇的好布!

秋冬時分,
將 furry side faced out,
製造溫暖感,
春夏時分, 
將 furry side faced in, 
減低熱辣辣感覺, 
同時讓這啡橙紅粉紅 happy colour, 
伴隨您的夏天! 

布料很有限,
全店只得一幅,
size 有點不規則,
不盡長方型,
我會善用每一部位,
先做兩至四個小 tote bag,
剩餘的會做對手襪給自己,
若可能, 仲想做多個 iPad 套給自己!

先旨聲明,
這些特式 furry fabric,
最適合做便攜袋,
意思是袋少少東西,
好輕盈地拎出街,
所以絕不會做大 tote bag,
如果您是瀟灑小生,
一個電話一個銀包一條鎖匙已能上班上街去,
又或您是慣性拎個靚靚 lunch bag 落街食飯的人,
歡迎您跟我訂製一個,
當然我不是這麼絕情的,
我都是叮噹本性,
百寶袋隨身,
所以手機銀包鎖匙外,
肯定仍有空間放其餘小物,
總之乾濕紙巾, 乾濕毛巾,
太陽鏡雨傘, 潤唇膏, 卡片盒....等等,
我都是必帶的,
我會盡我所能,
讓小小的 tote bag,
滿戴百寶物,
跟您走天涯!

如無意外,
我會加幼身真皮帶作手抽,
營造潮流味,
亦襯返便攜的感覺!

我較愛淺色真皮手抽,
但另有深啡色作選擇!

深色有深色的美,
淺色有淺色的潮,
選好後快來跟我訂購,
相討價錢與細節!

furry double sides fabric,
顏色之漂亮,
拼色配搭之特別,
雙面之罕有,
毛布之吸引,
您能錯過嗎?

3 則留言:

Amy 說...

好colourful呀...好靚...我要呀...

Mei Mei Accessories 說...

多謝晒,揾日同您傾細節!
您係咪要 mini tote bag?

Amy 說...

yes...thanks!