網頁

2011年7月19日星期二

Matryoshika Measuring Cup and Spoon

您應該知道我是俄羅斯娃娃迷,
可是我並非飢不擇食,
對俄羅斯娃娃的選購,
反而有點 picky 添!

我喜歡的俄羅斯娃娃一點都不俄羅斯味,
大部份更不是出產於俄羅斯國添呢,
皆因我愛的俄羅斯娃娃,
是日本人美化後 kawaii 化後的娃娃,
愛它形象更 cutie,
顏色配搭更柔和!


至於 fred 這品牌既非出產於日本國,
亦非俄羅斯原產國,
是強國美國品牌是也,
但他的產品卻最得我歡心!
  
上回往日本大阪一走,
給我遇上這盒套娃量杯,
全身白色沒半點彩,
但反而最吸引我!

圓頭圓身特別有趣,
表情亦最甜美!

最佩服的是其設計, 
能夠將可愛的俄羅斯娃娃,
靈活地套用於日常生活上,
設計一點也不夾硬,
完全巧妙地運用俄羅斯套娃的特性,
大娃套中娃, 中娃套細娃,
每個娃娃都比外面一個細一點,
正正附合製造量杯的要求!

今回再給我遇上的,
是 measuring cup set 的 further version,
measuring spoon set 是也,
我愛到一口氣買了兩套,
一套自用,
另一套預備給朋友搶,
皆因身邊不乏俄羅斯娃娃迷!

現在邊寫邊認為,
一套五件大小不一樣的量匙,
很有 mei mei accessories 的原材料韻味,
待我想想可否將它改裝成飾物吧!

上回大阪之旅,
先買了一盒給自己,
回到酒店即刻 send email 問朋友可有興趣,
最終幫朋友買多兩盒!

去旅行時的我,
像極一個買手,
朋友興奮享受之餘,
我也能滿足自己的購物慾!

朋友笑說我的服務, 
像極 online shopping, 
我認為有過之而無不及,
還不徵收 handling charge,
日後辦個 mei mei online shop 時,
大家要挺力支持啊!

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

M SPOONS我有性趣!!!!

Mei Mei Accessories 說...

好, 幫您諗諗!

Mei Mei Accessories 說...

A, 我可能誤會了, 您意思係想要呢 set M Spoons, 是嗎? 我之前誤會您想要條用 M Spoons 做成的 handmade 頸鏈!
如果係, 我得閒經過鋪頭就幫您買多 set 啦, 搵唔返就讓一 set 俾您啦, 我買咗兩 set 嘛!

kiramysweetheart 說...

我以為你話有多一SET添, 咁唔洗得登幫我買喇~~THANKS~~~