網頁

2011年7月19日星期二

Paul Smith 絲帶


踏入七月天,
各大商店都爭先恐後,
推出大割價優惠,
網上商店亦不甘示弱,
蠢蠢欲動開始減價戰,
我等 shopping queen,
豈會放過這大好機會呢,
繼 Orla Kiely 一輪兩次的 online ordering 後,
便到另一 favourite brand name - Paul Smith!

買了一大堆東西,
有實用的衫鞋袋,
有非必要的配飾物,
亦有令生活添情趣的家居小品,
每一樣都精心挑選,
每一件都喜愛萬分!

很愛 Paul Smith 的幽默與設計,
更愛他的細心安排,
每件貨品隨了本身的包裝盒/袋外,
更額外送上經典 Paul Smith 紙袋給您作送禮之用!

忘記替鞋盒內壁拍拍照,
經典的彩色條子紋最是迷人,
堅硬鞋盒加漂亮圖案, 
廢物利用將之收藏寶物最好不過!

還送上鞋袋一個添!!!

Wow !!!
雙眼突然發亮,
我的讚嘆並不因為一個鞋袋,
皆因很多 brand 都能做到這點,
亦不是鞋袋設計特別精美,
要挑剔的話,
反而覺得有點 bad design 添!

我 Wow......
是因為我看見鞋袋的索繩,
是我夢寐以求的經典條子絲帶,
上回善用這丁點的絲帶為自己做了條相機帶,
好評如潮,
有兩位朋友跟我訂購一條,
但卻有心無力,
如今見此絲帶如尋獲至寶!

不理一切,
立即瓦解分體!

朋友們,
材料有限,
想訂購相機帶,
要鬥快了!

遊戲規則照舊,
有興趣就以任何方式留言,
亦可電郵至 wisdommei@gmail.com 跟我聯絡,
先到先得!

2 則留言:

Sara 說...

原來呢對鞋好靚喎!
我再上去網望都已經見唔到呢個款啦...

Mei Mei Accessories 說...

係呀,真係超級靚呀!
不過我都買貴咗,我買時得 7 折,都未收到貨,就開始做半價,有啲唔開心,好似得返啲 odd size,不過眨吓眼就無晒!