網頁

2010年10月21日星期四

"marimekko" Strawberry

大大粒士多啤梨, 真想一啖咬落去!
 
 剪好布, 就準備開工車佢同塞棉花喇!
  
 塞了棉花後的半製成品, 粒粒士多啤梨脹卜卜, 已經很可愛了!
再配戴於同牌子 mini tote bag 上, 絕配絕配!

 
修好邊, 加上扣針便成 brooch, 改配鐵鏈便成 bag ornament, 您愛那一樣?

這 strawberry bag ornament 是我得意之作!  第一回做了一粒給自己, 拿出街不到兩天, 已聽見不下30個朋友尖叫說 "kawaii 呀!  好想要呀!". 

隨後過幾天襯著週末, 便一口氣做多四粒, 以滿足 fans 們之要求吧!  可能完成心切, 但當晚又急著趕回媽媽家吃晚飯, 唯有急忙拿點工具與針線, 帶著半製成品沿途弄好它, 正歡天喜地打算宣佈 "終於完成了, 朋友們可擁有了!" 的時候, 卻發現家姐嫂嫂兒甥女都虎視眈眈, 甚是欣賞的模樣, 我這麼鍚她們, 唯有讓她們先擁有吧!  更何況, 隨後一天是週日, 我倒不怕再留在家中弄呀弄, 反正我是多麼的 enjoyable!

不要看少這些士多啤梨, 每粒都是由 "merimekko" fabric 造出來的, merimekko 是一個芬蘭品牌, 認識他的人都知道他們的 printed fabric 有多出色, 每塊 fabric 背後都由不同的 designer 專門設計出來的, 您可從 designer 嘅風格去選擇自己喜歡的 fabric, 又可求其點選一塊, 皆因每十塊布當中, 往往便有九塊半是漂亮得要命, 八塊是愛不惜手的, 而我, 則喜歡揀選由日本人篩選過後而引進日本發售之布款, 塊塊都極其可愛, 今次我為大家帶來日本人跟香港人都愛吃的士多啤梨!

Details:
Accessories Name: "marimekko" Strawberry 
Type: Brooch/Bag Ornament
Fabric: "marimekko" from Japan
Size: ranging from 8.5cm to 17.5cm (width) including the fringe
Recommendation: smaller size for brooch, bigger size for bag ornament

補充多一點點, marimekko 的花布很昂貴, 雖然接受少量購買, 但俱俱那 30cm 長的花布便花了我數千円, 還未投訴日元高企呢!  每次買那幾塊布材料, 都像要拖喼裝現金去購買似的!  所以不要怪我 mark 價高啊! 

3 則留言:

kiramysweetheart 說...

請問布樣在哪可看到?

Mei Mei Accessories 說...

您意思係....., 想睇埋其他 marimekko 嘅布款? 定係我買咗嘅 marimekko fabric?

如果係前者,您可 click 入 blog page's left side column 嘅 "更愛 marimekko", 一次過睇晒佢啲 fabric 及所有產品. 至於後者, 我只係呢幾年去日本先開始買 marimekko 嘅布, 所以唔多, 只得 around 10 塊, 但得呢塊係可逐粒逐粒士多啤梨剪出嚟做吊飾, 其餘只可做 tote bag, 但由於布貴, 唔敢 sell 俾大家, 怕 mark 價太高嚇親大家, 遲點日子, 我會 post 我呢個 handmade tote bag 架, 等吓啦!

kiramysweetheart 說...

睇咗喇~~
原來士多啤梨係最靚~~~