網頁

2010年10月27日星期三

Pearl Pearl, I Love You - Encore 多色篇


開咗呢個 blog 之後, 真係有新客仔喎, 她看過這條頸鏈問過價後便叫我做一條給她了, 呢個女孩子皮膚白白, 樣子甜美, 是 mei mei accessories 理想嘅 model, 很配合我這個品牌呢, 很開心又多一個可愛的代言人!

由於她皮膚白淨, 而我又極之支持這條 elegant necklace 作 casual 配戴, 所以推介佢試新色, 之前亦提及過想做一條蝦肉色 (淡如米白色, 但加少少粉紅蝦肉色那隻色), 認為它更容易 mix & match, 配白 causal 戴, 配黑 elegant 戴, 她聽過意見後表示認同, 我便開工去買材料了!

走到市場, 原來這隻淡蝦肉色並不存在, 只在我腦海內自己想像出來, 那唯有大膽一點, 索性改買較 sharp 的蝦肉色吧, 回家隨便將絲帶拼在白色衣料上, 都不難發覺出奇地好看, 還多了點 kawaii 的感覺添呢!  心情大好, 立刻打開工作箱, 將材料攤滿整張工作枱, 起勁的做, 很是滿足!

這便是製成品, 幸好新客仔都滿意非常!
其實我還另製多兩條顏色給新客仔揀選的, 很感動她並沒左揀右揀, 只問我一句"您覺得呢?", 就是這一句, 我便將這條為她而設嘅新色, 安排了給她, 還細心教導她如何安放及保養這條頸鏈!  

這條是深紫色, 配在灰色的晚裝上一定很出眾, 當然, 我很主張這條頸鏈作 casual 戴, 所以簡單的襯在淺紫色或淺灰色 blouse, 效果亦可很美!

有人認為還是這條灰色最美, 您覺得呢?
是先入為主, 還是 Amy 戴得美?

1 則留言:

kiramysweetheart 說...

真係好靚呀!!
條條都有唔同既靚~~