網頁

2010年10月17日星期日

Mei Mei Accessories 開檔喇!


我終於的起心肝開個 blog 將我嘅 handmade accessories 同大家分享了!

多謝我所有朋友仔與客仔的默默支持, 希望除咗 facebook 呢個 informal 的分享平台之外, 您都能喺呢度得到少少的靈感, 一齊分享 handmade 的樂趣!

如果您完全沒有這方面的天份, 沒打緊沒打緊, 只要您喜歡欣賞便可, 您更可從我多出了的作品選購呢!

但要作好心理準備, 我是一個極多娛樂嘅藝術家, 雖然無時無刻滿腦子 handmade idea, 但能夠坐定定, 安坐家中工作室手作一番的機會, 少之又少!

藝術家嘛, 藝術家便是這樣, 講 mood 架嘛, 哇哈哈!

所以數年前嘅 idea, 即使到現在, 仍只可能埋藏於腦內深深處, 但我是不會忘記每一個細節的, 總有一天, 我是會一五一十全部實現出來的, 等我吧, 可能四年半後, 待我完成這一單工程, 我可能可以好灑脫地 quit 咗而家份工, 全職進入手作世界!


這是我數月前的作品, 一向喜歡將曲奇, 冬甩, cup cake, cut cake 等甜品放於 necklace 上, 將 spoon 當作 necklace charm 更是我特色之一, 無論是鐵的, 不銹鋼的, 陶瓷的, 膠製的, 派對用完即棄的, 我都一一玩過, 夠嗎?  不夠!  仍會陸續有嚟, 大家愛這甜美食品與餐具的, 密切留意喇!

特點:  Spoon 是 franc franc 產品, 質素不錯, 我一向都很捨得選購高品質材料去製作我的 handmade accessories, 大家可放心的選購!

註:  款式共兩款, 已售罄! 
若有朋友仍心癢癢想購買, 可告訴我, wisdommei@gmail.com, 若材料仍能選購, 我是樂意為懂得欣賞的您再 reproduce 的!
頸鏈名稱: franc franc Spoon Necklace

5 則留言:

RacheLogic 說...

Support Support!!
沒想到你第一篇分享的作品我已經擁有喇~
十足十一個忠實o既粉絲!!
加油mei mei!!!!!

con 說...

咁唯有我做第二個fans la....好ling ar....

kiramysweetheart 說...

好靚呀!!
期待你更多的作品!!
(如果有舊作品看也不錯)
加油呀~~~

匿名 說...

Jessica 留言:
真係好靚! 妳快D放多D妳既傑作D相上去啦! 期待中~~~~~

Mei Mei Accessories 說...

哈哈哈, 我有齊 1, 2 號 fans 支持, 冇有怕啦!
我會勤力啲 post 返啲舊作架喇, 一有新作仲會打尖 post 咗先添!