網頁

2010年10月19日星期二

"Red Rippling" Necklace

Mei Mei Accessories 嘅 packing 通常都與紙杯紙碟分不開,
今次都不例外, 紅色鏈子配上紅邊和式風味紙碟,
送禮自用都 ok 架!

刻意為這條鏈留條尾, 感覺可愛!

我建議, 將它放在白衣上, 感覺最甜美!

認識我的朋友, 都知道我偏向設計一些較誇張, 較熱情, 較玩味嘅飾物, 就如將成隻匙羹當作 necklace charm, 大大粒毛毛球串成項鏈, 既 colourful 又 playful, 我的性格正正如此, 由細到大我都喜愛這些得意東西, 所有得意嘅 idea 都應該是由細培養出嚟的, 可能喺媽咪肚內已開始添呢!

想深一層, 身邊朋友的喜好才是 critical point, 單是在最 close 的朋友堆中, 已有兩位可人兒自認"不浮誇不愛", 她們更是我的 VIP 常客仔呢, 我一系列的 playful necklaces, 她兩都 carry 得很美, 不得不說 mei mei accessories 嘅成功, 或多或少都是朋友的功勞, 尤其她倆!

物以類聚, 顛嘅我身邊不乏喪嘅朋友, 但說實話, 我都有斯文寧靜的一面, 所以總有幾個朋友喜歡低調的東西, 這條簡簡單單只將幾粒像"滴在水面之漣漪"的粒粒, 加些小粒子, 再輕描淡寫加條尾, 即成這條不誇張但甜美的頸鏈!

都有朋友說它像幾粒糖果串在一起, 無論似漣漪好, 似糖果也好, 它一定是喜歡紅色的您所喜愛的, 又或是喜歡低調的您所想擁有的, 您想帶它回家嗎?

Necklace Name: "Red Rippling" Necklace
想訂購的話, wisdommei@gmail.com, 聯絡我吧!

4 則留言:

Charming_mc 說...

個blog好靚呀!!

Mei Mei Accessories 說...

多謝多謝, 盡力而為啦!

RacheLogic 說...

請問...我是否你所提及的VIP之一呢??
其實我有一個提議,可唔可以加一個粉絲專區,比我呢D粉絲post出帶起你o既作品o既照片讓其他知音人分享呢??

Mei Mei Accessories 說...

醒目女, 好明顯講梗您啦!

您個 idea 好好喎, 不過唔係 set 個粉絲專區咁簡單, 而係特登搵段寫您呢啲 fans 有幾支持, post 晒您哋啲相, 話俾人知您哋戴得有幾好睇, 再將段嘢分類為粉絲示範, 咁您日後就可直接 click 入去睇晒由始至終, 您同其他 fans 嘅配戴示範啦!

咁...您上鏡率咪好高?