網頁

2010年11月19日星期五

我愛花布


我為花布發狂,
手作人常為花布發狂!

 

以往買布只能到上環西港城,
佐敦寶靈街, 深水埗區,
後期各區市場都有少量,
最欣賞澳洲公司 Spotlight 進駐香港,
選址九龍灣 Mega Box,
可惜挨不住貴租金,
已撤退, 很可惜,
雖然我一年逛不夠兩次,
但每每想大 log 入手買 handmade 材料及用具,
必定想起 Spotlight,
一行便半天!


到近期, 淘寶網興起,
有朋友 forward 相關資料給我,
發覺產品又靚又多,
連布匹, 絲帶都有,
價錢更是前所未有的便宜,
很想買來試試看,
但奈何對大陸出產的質素仍有偏見,
始終不敢嘗試!


某天閒逛某小型商場,
於某格格店看見很多布匹發售,
size 很細幅, A4/A3 size 等,
大細不一,
正合我意!


打算將布車埋塞棉花,
製成 necklace,
未確實 design,
已有三位客人見布跟我 order handmade goods!



客人甲自選 iPhone 4 套,
客人乙自選髮夾,
客人丙則自選証件套!

全因看中這 kawaii 俄羅斯娃娃布匹,
個個都自選東西給我弄,
雖然仍未有 idea 如何弄得好,
但會盡力而為!

您又可被這娃娃吸引?
放馬過來, 告訴我您想要什麼吧!

5 則留言:

kiramysweetheart 說...

我想要娃娃啊~~~~~~~~~~~~~
我要!! 我要!!
你有什麼good idea嗎??

Mei Mei Accessories 說...

原來個個都係為俄羅 B 娃娃而瘋狂!

有冇興趣要個鎖匙套?
唔係一般男仕們用嘅鎖匙包, 而係先車一個俄 B 娃娃型的套, 開口在下, 搵條繩縛住個圈, 鎖匙全部扣於圈內, 穿過俄 B 娃娃頭頂, 一索條繩, 所有鎖匙乖乖套於俄 B 身內, 點睇?

kiramysweetheart 說...

好呀!!!
咁個套係厚身定簿身? 可否要厚少少架?
我怕太簿扁哂咁會唔好睇?
thanks!

Mei Mei Accessories 說...

當然沒問題啦, 我也打算加夾棉之類的東西加厚它!

kiramysweetheart 說...

好呀!!!就咁決定吧!!!
yeah!!!!