網頁

2010年11月4日星期四

Triple Elegance

如果一條珠鏈已夠您盡顯珠光寶氣,
那麼三條走在一起呢?
一定不得了!
所以我叫呢條鏈做 Triple Elegance!!!

 一天, 已返回香港工作的我,
突然接到仍身在澳門工作的同事 Jessica 嘅緊急要求,
告知時間緊迫, 還未找到合適的頸鏈,
去參與她朋友的婚宴,
她當天還當上姐妹團的一份子,
豈能失禮呢! 

她隨便撕下一頁雜誌紙,
告知上面有條鏈幾靚,
問我可有把握幫她 copy 一條,
copy 一條有幾難吖,
難就難在我想唔想 copy 人家的 product 之嘛!

我斬釘截鐵地曾經講過,
copy 人家設計的頸鏈是沒靈魂的,
不要戴沒靈魂的頸鏈云云,
所以也掙扎了一會!

 幸好最後諗到一些安慰自己的說話,
雖然是有點自欺欺人,
但這是事實,
事緣呢類型的頸鏈,
大大話話我看過最少 5 個品牌都曾出品過,
還未計非名牌子出品的,
究竟是誰參考誰,
是誰 copy 誰,
沒人能 confirm!

所以, 我最後決定接受這單 order,
但限制自己只是參考了三條珠鏈這唯一嘅 idea,
其餘嘅長度, 珠仔的顏色與 size,
絲帶嘅材料, 顏色, 質地,
通通以 Jessica 的需要, 身型,
及當天會穿著的裙子來設計!

還細心地做了一對活動扣於左右,
方便她使用,
始終不是每一位顧客都懂得打蝴蝶結,
更容許日後因應唔同的衣著而換蝴蝶結顏色,
既 user friendly 又環保!

Necklace Name: Triple Elegance
Quantity: Made to order
Special Point: Removable buckles fixed at two ends, allowed to change ribbon colour by your own.
Price: Including one set of pearl necklace and one set of ribbon.  Allowed to request one more set of ribbon by adding reasonable cost, please send email to wisdommei@gmail.com for further details.

3 則留言:

kiramysweetheart 說...

wow! 好高貴呀!
其實有咩話誰抄誰丫, 只要靚, 帶得好睇, 已勝於一切~

RacheLogic 說...

我都有份比意見ga...
做咩唔提我?? hehe...just kidding!!
呢條真係好靚...(其實條條都靚,唔靚我都唔會買!)
我會記得比返d相你share出去~~~~

Mei Mei Accessories 說...

係喎, 您仲係俾得最多意見嗰個嚟添!
不過差唔多段段 post 都有提您, 您曝光率太高了, 哈哈哈!