網頁

2010年11月1日星期一

Neck... lace 初版 - Happy Mode


請不要見怪, 為何我拿一條沾了污跡的頸鏈出來跟大家分享, 這條鏈是我 5 年前的作品, 名字叫 "Neck ... lace", 真是名副其實放在 neck 上的 lace 呢, 這系列的作品共分兩款, 一粗一幼, 這是幼版, 將來有機會再為大家介紹粗版吧!  由於幼 lace 版形象活潑, 一看便開心, 粗版感覺較斯文, 亦有點害羞的媚態, 各有特色, 所以我兩條都愛, 初稿版一早已據為己有!  這條戴得有點漕的, 便是我常戴著它的好証據!

之後再製作了 5 sets "Neck ... lace" 作發售, 粗幼各 5 條, 可能樣子甜美, 又與一般頸鏈大有分別, 當時大受歡迎, 有的愛粗版, 有的愛幼版, 但同樣短時間內售罄, 最後慶幸有多出的材料, 勉強能製造多一條給後期才相識的頭號 fans Rachel, 她是 "Neck ... lace" 頸鏈的最後一位顧客!

事緣 Rachel 的好朋友最近也迷上了玩輕黏土的小玩意, 還巧手做得一堆漂亮甜美嘅 macaroon, 除了手造過一座 macaroon hill 到賀朋友的婚宴外, 也 handmade 了各式各樣的 macaroon 及甜品吊咀作發售之用, Rachel 為了預祝這位朋友手作生意成功, 所以特地向我請求, 問我可否再版這條 "Neck ... lace" 給她作賀禮, 皆因她的朋友都曾經透露很喜歡這條 "Neck ... lace" 呢!


雖然很想接 Rachel 這單 order, 但材料方面卻是沒信心買齊的, 幸好她那位輕黏土朋友跟 Rachel 一樣酷愛紅色, 既然顏色有所改變, 我相信扣於 lace 上的 charms 亦可同時作出適當的改動吧, 這正合我意呢! 

誰料到最難買的居然是這款 lace, 比一般 lace 厚身點點的, 原來是這麼的特別, 這麼的難搵, 行勻相熟的 lace 專門店也找不到一模一樣的, 怎辦呢, 馬死落地行囉, 我已盡力找來最好的材料, 配合我重新的設計, 只要不先入為主永遠覺得最初的一條是最完美的, 那便行了!  其實新設計的顏色及材料更加吸引, 共有兩條, 隨後兩段 posts 會逐一介紹, 不知您認同與否, 只想講一句, 賣不出也不打緊, 我真的十分喜歡兩條新作, 留待自己用也不錯吧, 哈哈哈!

順帶一提, 這項鏈發揮性很大, 那個 agnes b 飛機 pin 並不是原裝 attached 的, 只是我隨意地加上去的, 您也可為自己儲備些小胸針, 因應喜好, 自己來個半 handmade 改造這條 "Neck ... lace" 啦!

4 則留言:

匿名 說...

好可愛呀, 但唔知帶上頸係點既樣喎..
may

Mei Mei Accessories 說...

很久之前影過幾張試戴的相片, 搵日找出嚟示範一吓吧, 主要有兩個戴法, 但近幾年只偏重打側戴, 即是將剩下那條尾放於側面而非中間, 所以新造那兩條也因應這個戴法而設計, 以致左右兩邊的吊飾並不相稱的!

這種戴法較特別 , 亦較 trendy, 希望您喜歡!

RacheLogic 說...

我叫完我fd睇先醒起你打左出黎話我想做賀禮送比佢...錯晒...hahahaha~希望佢冇咁細心睇到la...hehe~
say again sin...i really love Neck...lace!

Mei Mei Accessories 說...

我諗... 點唔細心, 都實睇到啦!
唔緊要啦, 可能佢心甜梗添啦, 有人送俾佢已經開心啦, 仲有我(暫時仲係互不相識的人)將佢個故事寫咗出嚟喎!