網頁

2010年11月7日星期日

Flying Bird 起飛喇! (Sold Out)

在陸地玩多陣先...

蠢蠢欲動...

起飛喇, 好 free 呀!

靜靜地給您看個夠!

來個近望又如何?

看完正面, 想看我的背面嗎?
多得我背後的軸心,
我的翼才能轉呀轉, 任意飛!
可玩可戴的頸鏈, 亦開心亦漂亮!

喜歡的話,
用任何方式通知我,
電話, email, facebook, blog comment box,
通通歡迎,
新客仔只能以 email 及 comment box 留訊息給我,
但同樣是公平的,
我的手機能常 check email, check blog 架,
大可放心!

已有一個朋友告知有興趣,
要跟她鬥快啊!
同樣玩法, 若四星期內沒人認領,
我是會據為己有的,
因自己都喜歡非常!

Necklace Name: Flying Bird
Quantity: Only 1 (sold out)
Price: to be quoted upon request
Email: wisdommei@gmail.com

Status: Sold out, thanks for support!
Remark: 搵日交待一吓兩女爭鏈事件給大家分享, 很和氣的, 很淑女的, 完全冇流血事件發生!

2 則留言:

Charming_mc 說...

太cutie啦!! 我想要一set唔該!!

RacheLogic 說...

=_="..............
I wanna fly~~~
I wanna cry~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~