網頁

2010年11月23日星期二

Vintage Tea Set (Sorry! Sold Out)

這條頸鏈受歡迎到不得了,
可能迷小餐具已俘虜很多人的童心,
加上 vintage pattern 的討好,
所以一次又一次被要求再造,
有些要頸鏈, 有些要手鏈,
總之朋友們都想擁有這 set 餐具,
說要天天掛上它!

可惜, 材料有限,
弄至當時(數年前)的我,
天天守候某些精品店,
懇求店主留這些"和果子"配件給我,
才能勉強做了極少量滿足部份客人!

我自己都喜歡得要緊,
所以第一條先留了給自己!

我喜歡將她配在較宮廷式的衣著上,
少少 lace 配 layering 的著法,
輕易做出 courtly feel!

直至呢幾年,
新相識的朋友檢閱我的作品時,
都是嚷著要這條絕版頸鏈,
當時心知沒可能,
但都用心的對待朋友及每一位客仔,
到處去尋找舊店,
祈求有天能遇上它!

直至一天,
可能她們的懇求太有誠意了,
終於在某店子發現它的蹤影,
最初還以為這是幾年前的貨品,
因某些原因被店主遺忘了陳列,
以致仍未售出!

仔細查看,
才發現有關日本發行商都知道它有多受歡迎,
在眾多餐具中揀選了 6 款再造,
這款 vintage tea set 有幸當選,
對我嚟講,
真是一大喜訊,
相信"狠"咗好耐的客仔們, 都有同感!

做完呢批之後,
我已斬釘截鐵地宣佈,
沒可能再嘔多一條出來的了,
因為 tea set ornament 已絕版再絕版了,
我醫術有多高強,
亦返魂乏術!

萬萬估不到,
上天對我特別眷顧,
前陣子我又遇上它,
即使再沒新 order,
也買定以防不時之需!

現在糾正,
我的法術令 "mei mei accessories" 能夠嘔多一條 necklace!
有興趣, 要急 call 我嚟搶喇!

Necklace Name: "Vintage Tea Set" Necklace
Quantity: 1 only (Sold Out)
Latest Status: Reserved for Mandy Kwong, thanks Mandy for your patronage!

5 則留言:

RacheLogic 說...

愛死它了!!
愛死你了!! >3<~~~
它...也是我的常客!!

Mei Mei Accessories 說...

我也愛死它了!!
我也愛死你了!! >3<~~~
它...也是我頸上的常客!!
您...也是我愛死的常客!!

kiramysweetheart 說...

吓...咁快sold out...:( cry~~

Mei Mei Accessories 說...

您想要咩?
唔早響?
等媚媚法術師變多條出嚟啦!
查實尋日 check 過, 新一 set 材料加埋以往用剩的材料, 剛剛夠做兩大條 necklace, 真係 no more 喇!

kiramysweetheart 說...

係咪有呀即係?!?!
搶呀~~~~