網頁

2010年11月29日星期一

我的新寵 - My Orla Kiely Radio


早陣子, 又 seafood 痕
(呢句說話好正, 跟朋友 may may 嗌嘅!),
手指痕痕又身痕,
上網郵購咗大量 Cath Kidston 同 Orla Kiely 嘅產品返嚟過過癮,
唔講 Cath Kidston 住,
亦唔逐樣講 Orla Kiely 啲 products,
主攻我近期愛不釋手嘅收音機先!

一向知道坊間有隻出名嘅收音機牌子叫 Roberts,
專跟各大名牌 crossover 出收音機,
值得我留意嘅有 Paul Smith 同 Cath Kidston,
早於幾年前已於金鐘 Land Crawford 見過 Paul Smith 收音機了,
當時索價三千幾, 都好"狠"想買架,
但真係幾貴,
最衰 Paul Smith online shop 唔見佢蹤影, 
又明知連卡佛食水深,
心不甘, 情不願, 又唔係必需品, 
所以忍到唔買! 

最近仲俾我發現 Cath Kidston online shop 都有呢部收音機,
Cath Kidston 都係賣 200 英磅之嘛,
售價合理, 不過部收音機 pattern 唔啱口味,
我一向鍾意開 Cath Kidston 嘅 spray flowers, 
星星, 點點同士多啤梨圖案
佢就揀咗 candy flowers 做收音機, 
諗都唔駛諗啦, 
就算買都等佢下次出我鍾意嘅 pattern 先買啦, 
錢多咩? 

點知今次 Orla Kiely newsletter 通知我佢哋出咗部收音機,
心諗一定係同 Roberts crossover 啦,
不過都好有興趣,
因為我實在太鍾意 Orla Kiely 個 signature stem pattern 了,
即刻 click 入去睇,
嘩!  靚到暈呀, 仲賣咁平,
150 英磅咋, 平過晒 Roberts 嘅收音機呀,
今次係同 EVOKE 合作,
雖然我唔認識呢隻牌子,
但好感動, 佢唔同 Roberts 呢隻傳統收音機牌子,
係一部同時 support dialogue & digital 嘅收音機,
即係話, 佢可以 connect 任何 digital device 當喇叭用,
即刻聯想到佢可以接駁 iPhone/iPod/iTouch 拎出街威,
成個人醒晒, 哈哈哈!

適逢臨近生日,
即刻 send 個 SMS 叫另一半送俾我做生日禮物,
未收到回覆, 已經唔理要自費定有人送, 
都一定要據為己有先啦, 
兩日後朝早完成所有 ordering procedure,
晏晝就收到另一半答應話買俾我, 
佢懶 cool 的一句回覆 "approved", 
笑死我, 事實上我已訂了啦, 
不過講真, 真係好開心嘅,
就當係 double happiness 啦!

好彩我眼明手快夠決斷咋,
有朋友心大心細想買但不獲她老公支持,
所以冇得買,
幾日後, 她告訴我部 Orla Kiely 部收音機已經 sold out 了!
頻呼好彩!

呢度只係今次訂 Orla Kiely 嘅部份產品,
仲有兩把雨傘, 兩個大 tote bags 同一張浴室地毯無 show 出嚟!

唔打算介紹其他東西,
因為 Orla Kiely 所有產品都咁靚,
有興趣就自己上 Orla Kiely online shop 睇啦!
至於呢部收音機, 唔介紹唔得,
實在靚得太緊要了!

下次有任何 outdoor function,
記得叫我帶埋佢出嚟,
等我威吓, 哈哈哈!

打開佢喇, 打開佢喇, 好緊張呀!

若隱若現, 好鬼索嘅啫您!

喺 online shop 第一眼望您,
就係俾您呢個 wooden frame 所吸引,
唔買點得呀!

我係木癡,
任何物件改為木製都特別吸引到我,
包括 iPhone case,
今次部收音機仲要係我最喜愛的 walnut wood,
講多次, 唔買點得呀!

連個名牌都係用皮做架,
好認真呀!

<前面>

<後面>
可 input digital signal, 仲乾濕電兩用,
好 user friendly!

最吸引我嘅胡桃木框!

像影極唔夠, 對住佢,
完全唔想放低部相機!

連個 adaptor 都 cute 過人,
十足十會笑的機械人!

Mei Mei with Orla Kiely radio,
we are best friends now!


2 則留言:

kiramysweetheart 說...

到手拿?!?!
又真係幾靚喎!
聽得出你好興奮呀!仲要係honey送, sweet屎啦!
咁下次約你出黎, 記得托部收音機係膊頭出黎先夠威呀! 知嘛?!
(wkakakak講笑啫, 部機咁elegant, 我點可以咁踩佢!)

Mei Mei Accessories 說...

無講錯喎,如果帶佢出嚟,我係打算全程託佢上膞頭咕喎,唔放低架!哇哈哈!