網頁

2011年3月21日星期一

Baby Pig - Blue/Green

應承三月份內要完成四 set 頸鏈,
這是第三 set,
總算舒一口氣,
餘下的三月,
應該趕得起最後一 set!

這 set 一共四條,
昨晚弄多兩條,
但未拍照, 
不日刊載!
  
由於顏色太漂亮太係我,
豬仔 charm 又太 fancy,
唔好意思都要講定,
這條係留俾自己的,
很對不起我又跟大家搶頸鏈!

其實我有很多藍綠配搭的衫褲鞋襪袋,
所以這條頸鏈邊做邊愛上,
您們原諒我吧!

若您不能原諒我,
我倒想一次過告訴您多一點,
之後三條頸鏈中,
我已決定搶多一條給自己,
老實地告訴您,
其實一 set 四條我也很喜歡,
千辛萬苦才能忍心放棄其中兩條讓顧客分享!

頸鏈暫定命名 Baby Pig,
中文譯名為 BB 豬,
就像沐浴愛河時對愛人的肉麻稱呼一樣, 
同樣愛得不能分割!

BB 豬, 您明我有幾愛您嗎? 

2 則留言:

匿名 說...

呢條d色配得好好~~
但我本人就麻麻地o個隻豉油豬(如果無記錯你話o係日本買用黎裝豉油rite!?)...如果有第二個主角記住快d post 出黎~~
Janice

Mei Mei Accessories 說...

Correct,果然好記性!
點解咁抗拒佢係豉油樽?您當佢係香水樽咪得囉!同埋,佢叫 BB 豬呀,哈哈!
其實您鍾意咩吊咀呢?上次條 My Choco Spoon 您都係唔鍾意隻匙羹 charm,好神秘呀您!