網頁

2011年3月23日星期三

Baby Pig - Whole Set Completed

 
做好了, 做好了,
終於做好了!

但於室內沒陽光的環境下,
影出來的相片,
總是怪怪的,
令手作看來有點兒戲,
希望實物帶來點點驚喜吧!


上回已交代,
藍綠色 BB 豬是我的,
黃粉紅 BB 豬都是我的!

為自己而造的,
便可盡情加入巨型一點的圓波,
以及誇張一點的 buckle,
清楚知道自己 carry 得到,
亦喜歡非常!

其他朋友,
可不要怪我只為自己加入誇張的原素,
別誤會是我偏私啊,
過於誇張的頸鏈,
只有我及少部份顧客有 gust 戴上,
而又不投訴頸鏈過於 heavy!

這甜美可人的桃紅與綠,
可有奪去您的芳心?
Ivy 小姐, Ivy 小姐,
單是 "BB 豬" 這 necklace name,
已夠您興奮莫明, 
大家都是過來人, 
明白的, 明白的! 
您幾時來搶?

可是我也不大清楚,
這甜美的配搭,
可是您杯茶?

但甜美以外,
這配搭倒是很酷的,
淡淡的粉紅,
跟低調的 toilet green,
都讓突然彈出的蘋果綠圓珠,
和 shocking pink 喉糖, 
嚇了一跳!

不知道外表型爆, 
內在甜美的您, 
可找到點點共嗚? 

Miss Loui, Miss Loui,
這條係 specially for you 的,
將我溺愛的 barbie colour 介紹給您,
可不是介紹給您配戴,
而是您付款, 
讓兩位千金輪流掛上,
這鏈比其餘三條,
是最輕的一條,
算是對 Charlene & Charlotte 細心刻意的安排,
顏色亦是最 fancy,
不知道令千金開始發姣嚷著要買飾物未呢?

重覆, 只有最尾那兩條是發售的,
公平起見, 先到先得,
Ivy & Loui 若有興趣,
快點回覆我吧,
不想被人家誤會,
只有您倆享有特權!
Necklace Name: Baby Pig, 特設中文名 "BB 豬"
Quantity: 2 Only (One in Toilet Green/Shocking Pink, Another in Barbie Pink/Purple)
Status: Sorry, all sold out except the last one in Barbie Pink/Purple
Interested?  Email to wisdommei@gmail.com, or any media to order, thanks!

最新情況:

現在大執位, 最後我讓了條黃色 BB 豬給 Ivy, 預留給 Ivy 那條 Toilet Green BB 豬就由 Joyce 領養, 自己堅持死守藍綠 BB 豬, 盡能力再造一條藍綠 xxx 給 Loui, BB 豬肯定不能復再, 看看工具箱有什麼材料吧! 

最後一條 barbie colour BB 豬沒人收養的話, 我自己養返!

5 則留言:

Relax 說...

好靚呀!!!

Mei Mei Accessories 說...

咁快嘅您?
多謝多謝!

Amy 說...

真係好靚呀...

Ivy Ng 說...

AIYA, 剛剛才發現黃色是你專屬的, 君子不奪人所好, 另外那兩條又不是我所愛, 你知啦, BB豬緊係要好愛才可以的..

我會留意住你的出品,下次再買過!!

Mei Mei Accessories 說...

都話我鍚大家架啦, 條黃色割愛咗俾您喇 Ivy! 條藍色我 sorry 都要講句, 太鍾意, 唔讓俾您呀 Loui!
Amy, 條 barbie 色您要唔要呀? Last 一條咋, 月尾前冇人要, 我自己要埋佢, my favourite colours, 呵呵呵!