網頁

2011年3月2日星期三

Love Letter Review

上回寫了 "16年前的心血" 之後,
像元氣盡消, 久久未能平復?
故遲遲未有新作新文章?

非也非也!
反而係靈感澎湃, 精力過盛,
勢要翻箱倒櫃,
找出更多兒時的小玩意小手作,
跟大家分享!

上回的手繪記事薄反應不錯,
勾起了不少同學仔的美好回憶,
所以一不離二,
打算介紹另一本為自己手繪的紀念册,
但重點不會再放在我的圖案上了,
既沒新鮮感, 也不是我想帶出的概念,
反而當時同學仔的心意,
是我最想跟大家即時分享....

可惜, 這二月天的日子特別短,
公眾假期又特別多, 
公司的工作又特別排山倒海,
我還要將這剩如無幾的日子,
抽了8 天時間去了旅行,
可是我沒有忘記要寫 blog 架,
save 定相片, 帶定資料,
打算於這 relaxing trip 總能抽一點時間來讓我抒發抒發!

可是旅程中快樂時光過得很快,
回家後既要執拾行李戰利品,
又要 follow up/trace back 工作,
完全沒丁點精力為大家寫出半句!

現在還想打個占,
先介紹旅行的點滴,
那本紀念册...,
大家等吓吧, 哇哈哈!

唔好"her"住,
呢回 love letter review 唔少嘢架,
喺我搵紀念册途中,
俾我發現家中兩箱寶物,
滿戴我們拍拖時的定情信物,
一箱是我給他的信,
另一箱是他給我的,
隋意抽起幾封,
帶往旅行回憶回憶,
順道為這 "結婚十週年之旅" 添上色彩!


個信封係香港郵局出架,
我覺得好靚好得意,
所以特登買嚟寫卡俾佢,
印象中唔駛排長龍就買到添,
好抵好開心!

某年某 Anniversary, 
唔想次次買卡咁普通, 
醒起家中有個郵局出嘅靚信封未用,
拿出長信封就諗起長長的支票薄,
求其搣幾張支票出嚟,
懶浪漫咁寫咗幾個承諾,
就咁當係卡, 攪掂!

當然, 我而家講到懶係求其咁, 
其實當年花了不少諗頭與心思, 
而家睇返, 都回味無窮! 


又有一年, 到佢生日都仲未買卡,
好彩平日買埋買埋唔少古靈精怪嘢,
即刻往收藏賀年卡的盒子裡找找,
(計埋收藏貼子, 信封信紙的盒子,
我總共有四個盒, 您話我顛唔顛?)
最後給我找來了一張麥o麥的聖誕卡, 
夾硬給我畫幾筆,
將當中的 Merry Christmas 改為 Happy Birthday,
又攪掂, 哈哈哈! 


這張卡看似沒什特別,
只是很喜歡一大群人企出來的模樣,
這立體感好真好震撼,
又可能好朋友"Loui"是名大口仔癡,
受影響之下,
即使張卡全以日文交待,
根本唔明白賀卡內容,
都不理一切買咗先!

一天, 頌高找到新工作,
想 cheer him up, 順便支持一吓,
一貫作風, 拿出賀年卡珍藏盒,
找到了這張卡,
以最傳統的 label sticker,
剪出適當的 size,
逐張逐張將人群們手持的舉牌中,
刪走日文字,
換來中文字,
又攪掂!

頌高, 我真係咩都支持您架!

唔好奇怪, 點解我拎封 PolyU 嘅 formal letter 出嚟,
將呢封信放到最後先分享,
當然係壓軸好戲啦!

話說我哋兩個都係喺 PolyU 讀書嘅, 
 當年心血來潮,
我很想攪攪 gimmick,
冒充 PolyU 出封成績單俾佢!

我真係對住自己張 transcript 做一張出嚟架,
連封信的內容都大致一樣,
包括 font, format, alignment and everything... etc.
只係我哋嗰張真 transcript 係粉紅色 letter background,
呢張冒牌貨係用黃色,
同埋啲內容俾我改頭換面啫!

如果您八卦放大嚟睇,
會見到我將所有大學名改為
The Hong Kong Immaculate Universary,
前身係 The Hong Kong Wisdom Mei
哈哈哈, 原來我曾經擁有一間大學咁巴閉!

其實每一個 details 位我都悉心考慮過,
更加為咗個黃色 letter background colour,
我又用 excel, 又用 word, 又用小畫家 insert logo,
仲要分幾次 print 先有咁嘅效果,
連個日期都係我哋的 Anniversary 嚟,
全部有意思架!

最攪笑係我連兩個心愛嘅兒甥女都加入內容度 (右上角),
大嗰個做咗 Director of Student Affairs,
細嗰個仲勁, 做咗 President,
連大學地址同 email 都唔放過,
俾我改晒做自己啲資料!

黃色 letter background 其實係重覆印住
The Hong Kong Immaculate Universary,
全抄原裝設計,
抄得徹底!

至於 00123 都係有意思嘅,
局外人唔明唔緊要,
我倆明白己足夠,
總之原裝成績單有啲咩,
我都跟到足,
突然覺得自己有啲似,
"Catch Me If You Can" 裡面個里安納度, 哈哈哈!

Facility of Wisdom & Immaculate,
真係好攪笑!

到戲玉了, 佢係 First Class Honours 畢業,
畢業於 The Hong Kong Immaculate University 大學,
Faculty of Wisdom & Immaculate 院系,
Bachelor of Science in Wisdom Technology & Immaculatenology 學系,
哇哈哈!

話明係第一榮譽生畢業,
成績當然唔差啦,
尤其 Love Devoted to Mei Mei 呢個學科,
credit unit 佔好重分, 佔 2.0,
佢係攞 A++ 嘅,
不過有科叫 Joking Skill,
credit unit 都佔 1.5,
但佢只得 B+,
仲加咗句 comment,
"declining, work hard",
哈哈哈, 而家睇返都覺得自己好得閒,
攪埋咁多無聊嘢!

不過,
沒有當天的無聊,
就沒有今天的回憶!
我... 還是覺得值得的,
係要間唔中無聊一吓的!

至於他給我的信件,
而家睇返,
覺得好唔公平,
點解他給我的信件這麼平凡!

但說實話, 對於男孩子來說,
他已算很有心思的了,
至少當時時興"無印良品"產品,
佢都識去買些好 raw 好環保紙感覺的信封寫信給我,
還有很多漂亮的慰問卡,
算是沒投訴啦!

登這相片, 是想笑他當時只懂畫兩個公仔,
一個係 Simpson,
因為我當時話他樣子似 Bart Simpson,
另一個係我的 signature logo Parbo,
他便封封信都係畫呢兩個公仔,
個 Simpson 仲要係個個都係呢個表情, 
呢個角度, 什是攪笑!

還被我發現這封錯體版信件,
又串錯字, 又寫錯了倒體字,
今天才發現這些錯處,
弄得我倆哈哈大笑!
這就是回憶,
唔同時候的回憶都不盡相同,
10 年後再看,
不知是否仍是會哈哈大笑呢?

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

好勁呀!!
你都幾多心思氹頌高架喎衰鬼,仲要做得咁完美添!!!勁佩服!!
我都留意到simpson果個公仔呀, 張張都係一模一樣樣, 只係大小唔同, 好好笑呀, 哇哈哈哈...
十年真的不容易呢..
好羨慕你兩口子, 繼續甜蜜落去, 好快又另一個十年lu~

Mei Mei Accessories 說...

哈哈哈, simpson, 真係好攪笑!
您睇我好, 我睇您好啫, 我都覺得您一家三口好 sweet 好幸福呀!

kiramysweetheart 說...

我又忍唔住再睇多次simpons個公仔, 全部都係望同一方向架, wkakakakaka, 真係好笑呀又笑多次!!下次叫頌高當埸畫一次比我笑下丫!!!!認真架哇哈哈~~

Mei Mei Accessories 說...

頌高尋日都有睇我呢段 post, 我提佢下次見到 may may 您時唔該佢當場畫一次俾您開心吓, 仲強調 may may 係認真架, 佢反應係 "您兩個係咪傻架!", 哇哈哈!