網頁

2011年3月15日星期二

Neck...Lace - Last Call (Sold Out)

我靜靜地, 靜靜地告訴您,
我很喜歡這條頸鏈,
有幾次差點想拆嚟自已用添,
我有很多很多紅藍色衣物可以襯這條 Neck...Lace,
夏天將至,
沒有頸巾跟它霸地盤,
我好想據為己有呀!

不如公平一點,
我 set 個 deadline,
您唔嚟搶,
我就收埋自己用喇,
唔好話我唔作通知,
不作最後通諜呀!

Deadline: 31 March 2011

註: lace 類型的頸鏈,
不容易 reproduce,
因為坊間 lace shop 眾多,
內藏嘅 lace roll 多得可壓死人,
少則數百款,
多則過萬款,
我已不止一次,
回頭再買 lace 而吃白果,
始終先入為主,
每似只能找來近似但不盡美的 lace,
到時可別怪我呀!

Necklace Name: Neck...Lace
Quantity: One and Only One (Sorry!  Sold Out)
Interested party, please email to wisdommei@gmail.com for further details.

3 則留言:

Relax 說...

你咁講...冇人咁同你爭wo..haha

Mei Mei Accessories 說...

會咩? 哈哈哈!
好公平架, 您夠膽 3 月尾前搶, 我係甘心讓架! 我成日都靈感澎湃, 我可以做其他頸鏈俾自己嘛!

Mei Mei Accessories 說...

最尾都有人要咗啦!