網頁

2011年3月5日星期六

影相小道具

 
每次去旅行,
除咗會悉心安排帶咩袋著咩衫之外,
連小飾物同指甲都唔會放過,
點都要襯晒色先得!

試過有次顛到開咗個 excel 記低晒所有會帶去日本旅行的衣物,
仲 highlight 晒唔同色系的衣物手飾,
實行喺 spreadsheet 度做埋 mix & match,
亦試過有次跟同事去曼谷玩,
又係開咗個 excel, 用咗幾頁 spreadsheet,
link 晒成個行程與所有 details,
只要您 click 行程表中的一項節目,
就會帶您去睇另一 sheet 的詳細資料,
這小小的準備,
叫眾人拍案叫絕!

有人認為,
去旅行是最開心的,
有人卻認為,
只要唔駛返工去邊度都係開心的,
我大力點頭表示同意,
但想加多一點自己的意見,
我認為,
旅行前的 preparation period 才是最開心的,
那種期待的心情,
那種偷偷喺公司找尋旅行資料的日子,
那種同事間羨慕的眼光,
感覺最是幸福的!

而我今次的旅行,
可能係一個特別的慶祝旅行,
所以我預備的東西比以往的多,
我張 checklist 比以往的長!




今次除咗帶咗一對 Orla Kiely 公仔之外,
亦帶備一對空相架,
影景影人同樣好玩,
原來被相架框住的景像會是這麼不一樣,
您們下次,
一定一定要預備一隻空相架,
效果是很意想不到的!

可是我也失策了,
我懶得用 manual setting 去較細個光圈,
常常貪快用 auto setting,
試問這麼淺的景深,
又怎能做到前後都清呢!
可是這些 "前清後朦" "前朦後清" 的影像都勉強可見人,
還多了分有趣的感覺添!


還參考了 U Magazine 某記者的推介,
帶備自己的相片去影相,
大細比例顛倒晒,
真的很有趣!

您又有咩 good idea,
令影相時更多學趣,
說出來大家分享吧!


2 則留言:

Ivy Ng 說...

我都覺得期待去旅行係一個勁開心的過程!!!!

kiramysweetheart 說...

無限既創意令你這旅程生色不小!
好colourful, 淨睇相都feel到你個trip好彩色繽紛~~好好玩!!