網頁

2011年3月22日星期二

My First Handmade Wool Stuff

很多手作人都愛造羊毛,
我也貪得意買了很多羊毛,
打算隨意做一番,
持著天生擁有藝術細胞,
每每一看人家的製成品,
便大概知道當中採用了什麼材料,
運用了什麼方法與技巧,
因此自以為是地儲下大量不同顏色的羊毛!

但第一次做便失敗了,
誤以為所有羊毛都是要加水濕做的,
後來才知道分別有乾毯與濕毯兩種,
若是做小飾物,
乾毯較適合,
但第一次的失敗,
令我失去動力去玩羊毛,
何況我有別的手作足以令我忙過不休!

但看見人家的羊毛做得多出色,
做得多出神入化,
便心思思再想起羊毛來,
巧遇位於天后的 Polka Dot Dot 臨別秋波,
再辦一日 Speed Dating 羊毛班,
便不作他想,
的起心肝快趣報名,
希望學撓基本功,
我便可多加羊毛原素於我的手作飾物上,
當天己問盡我想知道的問題,
加上不斷練習,
以及 Billie 老師的定心丸 "個個都能做得好!",
我相信我也能做得好!

我的第一件羊毛作品都不錯吖,
為了紀念自己的第一次,
即刻找來合適幼鏈,
將它穿上,
希望多些戴上,
其實今天已經戴上!

對於加有羊毛元素感興趣的朋友,
請多加留意吧!
先為大家做點簡單的,
到我爐火純清後再為大家做點有趣的,
難度高的!

4 則留言:

kiramysweetheart 說...

好靚呀好仔細!!!
100分!!!

Amy 說...

期待毛毛球頸鍊!

Mei Mei Accessories 說...

哎呀, 好失策呀我, 我唯一一支嘅羊毛拮拮針帶咗過去澳門玩, pack 嘢返嚟時唔知放咗喺邊, 星期日先發覺, 想做都冇得做! 早知星期六上堂時買定多支啦, 要搵日放工"冷"過去買了, 我都好心急想做羊毛飾物!

Mei Mei Accessories 說...

呵呵呵, 搵返我支羊毛拮拮針了, 這個 weekend 開工!